Maart 2009

owja...mooie dromen, we hebben zo'n lijstje..! Moet je even zoeken op de vorige pagina!

Ik wil niet brutaal inbreken in de lijst maar deze is in excel en overzichtelijk, als je zegt ik vind het niks dan beschouw je de mail maar als niet gelezen!!!

Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgerekende datum

Datum VK

Datum echo
jongen/meisje

Wat leuk zeg om te lezen hoever iedereen is, en hoe iedereen erin zit. Hebben jullie allemaal nagedacht over de prenatale screening? Vond dat nog het meest heftige van het gesprek bij de VK vanochtend!

Nou, ik heb netjes mijn bruine boterham op en ga slapen. Ik mail jullie snel wat meer informatie en zal alles over jullie ook rustig doorlezen, we hebben nog een lange tijd te gaan!

01-03

02-03Mickey, 23-7 tweede echo, 3/4 mk, eerste kindje, iui (31 jr)

03-03    Renee , 29-07 1e echo, 10-9 2e  keer vk       1 mk (26 jaar)
                         Judith eerste kindje,26 juli verloskundige

04-03 Juf80, 05-08 VK, 1e kindje

05-03

06-03 Germa 24/07 afspraak verlosk. 1e kindje
                       Miekje     2e kindje afscpr.  24/07 VK
                      Ester 17/07 afspraak gynaecoloog, 1e kindje
                      Olga 31/07 afspraak vk 3e kindje

07-03 Mimi afspraak volgt nog

08-03 schmetterling 10-07 2e x vrouwenarts 3e kindje
                       Bianca 23-7 VK, 2e kindje

09-03 Denise, 19/8 VK, 1e kindje

10-03 Martine, 15-7 VK, 29-7 1e echo controle gyn, 3e kindje
                       Sandra, 24-7 1e echo controle gyn, 1e kindje

11-03 Naomi     ? co vk ? echo       2de kindje

12-03

13-03

14-03linda    1e kindje VK?

15-03

16-03

17-03

18-03

19-03

20-03

21-03

22-03

23-03

24-03

25-03

26-03

27-03

28-03

29-03

30-03

31-03

Heb mijn nieuwe afspraak erin gezet. Wel te rusten allemaal en tot morgen

Hoi Renee1981,
geweldig dat je eerste bezoek zo positief is verlopen.
Nu, ik wilde toch ff reageren op het drammen, of hoe noemde je het?
Borstvoeding is nu eenmaal het beste dat je baby kan krijgen. En ik vind het dan ook niet ongewoon dat ze hierover 'drammen'. Het staat ook op elke andere voeding(borstvoeding is het beste voor je baby) iets in die aard.
Er zijn zooooveel voordelen aan..., maar de voordelen wegen gewoon heel erg op!! Als je twijfelt zou ik er zeker en vast voor gaan.

Begrijp me aub niet verkeerd. Ik heb absoluut niets tegen mensen die kiezen voor andere voeding, dat is tenslotte persoonlijk. Maar ik ben er voor mezelf van overtuigd dat dit HET beste is voor je baby... En ik wil dan ook anderen hiervan proberen overtuigen en aan te sporen om het toch te proberen. Ik heb er bij mijn dochtertje enorm van genoten en ga het nu zeker en vast overdoen en zelfs proberen om het langer te doen...  

Ga ervoor meid!!! ik zou alle voordelen en nadelen eens opschrijven. Je moet er natuurlijk volledig achter staan, anders lukt het niet en  ga je het te snel opgeven. Het vraagt natuurlijk enorm veel energie van je !  Maar voor je kleintje heb je dit  ongetwijfeld over!  

VEEL SUCCES  ERMEE!!!

Ik hoop dat ik hiermee niemand persoonlijk heb aangevallen, maar wil toch ff de twijfelaars proberen over de streep te halen! Als ik iets verkeerd heb gezegd, hoor ik het wel...

Liefs,  
van ons  

Hoi dames,

ik las net bij een ander discussiepunt dat er 2% vrouwen zijn die geen BV kunnen geven. Uiteraard is dit een ander verhaal e!!! In dat geval ligt het natuurlijk anders...

Liefs,
van ons...

Hallo iedereen.
Ben al ruim zeven weken zwanger, joepie!!
maare over de vraag wie een nekplooi echo gaat doen,daar ben ik er in elk geval 1 van.
Ik vindt als je het kunt weten,waarom niet dat is je kop in het zand steken,maar dat is mijn mening.
Weet alleen niet bij de hoeveel weken je deze krijgt.

Hoi Meiden,

Hoe gaat het bij jullie? Ik lees nog niet echt veel over misselijkheid en andere klachten... Hebben jullie hier last van?

Ik af en toe even misselijk, maar nog niet zo erg dat ik moest overgeven, nog steeds bij tijden wel wat buikkramp, maar t lijkt minder te zijn geworden dan vorige weken. Mijn borsten doen ook niet de hele tijd meer zeer, maar denk ook dat ik er aan wen.

We hebben vorige week woensdag onze eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien, echt geweldig! Maar moet zeggen dat nu, ruim een week later, de onzekerheid wel weer toe begint te slaan... (zou ik niet meer last van mijn borsten hoeven te hebben??? Hoe kan het dat ik maar weinig misselijk ben...etc.) pff en moet nog wel een heel aantal weekjes voor ik gerustgesteld ben... Ik hoop dit na de 12 weken toch wel te kunnen...

Wie hebben inmiddels allemaal meer een kloppend hartje gezien??

Ik ben nu 7+2 wk zwanger....

Mooie dromen.. ik wil je lijstje wel invullen, maar kan dat op dezelfde manier als de andere? Omdat je schrijft dat ie in Excel gemaakt is...Ik zal wel ff proberen

lfs Mickey

Terug
Bovenaan