Maart 2009

bianca, juut en mimi
GEFELICITEERD!!!
Geweldig, en wat zitten we allemaal lekker dicht bij elkaar!!

hebben jullie al veel klachten,   ik nl niet,
wel wat opgeblazen buik en slechtere stoelgang, en heel af en toe wat stroomschok achtige steekjes helemaal onderin buik, maar verder niks...
mijn borsten zijn wel groter maar doen niet echt pijn of zo..............hoe zit het bij jullie??

ps ben wel  duidelijk sneller moe en buiten adem, maar het weer werkt ook niet echt mee he?

zo heb eindelijk een banner gemaakt, even kijken of het lukt:

haha niet dus, ik ben ook zo'n held met de computer...
hij geeft aan dat het teveel tekens achter elkaar zijn en ik krijg het dus niet goed...........kijk er later nog wel eens naar....
moet nog even aan het werk!!

fijne dag allemaal!

quote: Mickey29 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2008 12:34:44'));

ow meiden ik heb zo'n buikkramp hebben jullie dit ook wel???? Voel me zo onzeker

Hey Mickey Ik heb al drie dagen ook heel licht krampjes, maar mijn collega zei dat dit normaal is, zei heeft dat ook gehad in het begin van haar zwangerschap. Maar hoe hevig zijn je krampen? anders zou ik je huisarts gewoon bellen liefs michelle

hallo, ik ben 2 maart uitgerekend.  Heb gelijk een afspraak met de verloskundige gemaakt, in ga in mijn zevende week heen, had paar weken later gekund maar dan ben ik met vakantie. Daarna de eerste afspraak is te laat i.vm. bloedonderzoek.  Eerste afspraak is meer een intakegesprek en een bloedonderzoek. Tot nu toe (5 ½ week) heb ik nog weinig last, hooguit wat gezeur en steekjes, gelukkig nog niet misselijk. Hoe gaat het met jullle tot dusver?
" BORDER="0">  

Hoi hoi,

Voor degene die zwanger zijn, van harte gefeliciteerd.

Ik heb op het moment eigenlijk geen klachten.
Mijn borsten zijn iets groter geworden en mijn buik is eerder opgezet.
Maar geen vervelende klachten dus.

Ik heb ook al een afspraak gemaakt met de verloskundige namelijk op 23 juli.
Jeetje wat klinkt dat nog ver weg zeg.

Ik spreek jullie gauw weer.
Voor degene die wachten op hun ongi, ik hoop niet dat die gaan komen.

Groetjes Bianca

Dag meiden,

Ik mag me dan eindelijk bij jullie aansluiten! Gisteren getest en ZWANGER!!. Ik ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger... Vandaag de gyn bellen! Na bijna 3 jaar is het bij de eerste IUI behandeling gelukt! Ben helemaal gelukkig maar ook wel onzeker of het allemaal goed mag gaan...
Als het goed is ben ik dan op 11 maart uitgerekend.

Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan