Maart 2009

Hallo allemaal?
Had even een vraagje.
Ik heb nog geen zwangerschapsverschijnselen(gelukkig); maar alleen maar kuit kramp!
Hebben meer mensen dit?
groetjes judith

Iedereen gefeliciteerd.

Ik heb donderdag 2 testen gedaan en alle 2 positief. OOK zwanger.
Heb alleen wat pijn in mn buik en ben donderdag ook nog van de trap gevallen. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. Moet zeggen dat ik daardoor niet helemaal blij kan zijn. Moet zometeen toch naar de huisarts dus gelijk maar even vragen wat de risico's zijn van zo'n val.

Oja het is mn tweede zwangerschap. Fleur is nu 13 maanden en ben 9 maart uitgerekend.

He meiden

Allereerst iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!!!

Ik zou me graag willen toevoegen aan jullie clubbie.....lijkt me erg gezellig!!

Ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan en daar kwam echt een zeer vaag streepje op te staan. Gisteren weer getest en toen een duidelijke positieve test.
HOERA!!!!
Moet wel zeggen ben nog erg voorzichtig en onzeker erover, maar we moeten van het beste uitgaan toch??
Volgens de berekening ben ik 11 Maart uitgeteld.

Ik heb al een dochtertje, die eind van deze maand een jaar wordt.

Nou meiden, ik hoop dat we gezellig allemaal bij elkaar kunnen blijven en dat we in Maart 2009 allemaal een gezond ukkie in onze armen mogen houden.

Tot snel.
XX

Hallo iedereen!!!!!!!!!
zie dat het steeds drukker wordt, gezellig!!!!!!!!!
Iedereen van harte gefeliciteerd.
Maart................................erg ver weg nog.
gr juut

Sandra!!!!! Echt toppie dat het gelukt is!!!!!! Super goed!!!!! Gefeliciteerd, ik heb me gisteren al opgegeven voor moeders voor moeders, wie gaat daar nog meer aan mee doen???? liefs mimi

wow gefeliciteerd allemaal...................en jij met name sandra..........wat heb jij er lang op moeten wachten zeg....nu maar lekker genieten!!!

ik heb me ook al opgegeven bij mvm en dinsdag komt de 'melk'boer met de kratjes en dan kan ik beginnen......

verder vandaag een enorm dikke buik.....ik zit veel achter het stuur voor mijn werk en had de hele dag het idee dat mijn broek veel te strak zat, maar het idee waar de rand dan zou moeten zitten lag boven mijn navel (en dus ook boven mijn broekrand....)   echt heel zot....

mijn darmen zijn volgens mij enorm aan het zwellen........... kan mijn buik niet eens inhouden...had ook de hele dag een soort spierpijn, of dat ik gisteren 300 buikspieroefeningen heb gedaan of zo....stom he....
heeft 1 van jullie dat misschien ook???

verder geen klachten....alles heerlijk rustig hier!!

Terug
Bovenaan