Maart 2009

He hoi

Ik ga me volgende week ook aanmelden bij moeders voor moeders.
Heb bij mijn eerste zwangerschap hier ook aan meegedaan en ik vind het echt een goed doel..... dus we gaan er weer voor!!

Ook wel even leuk om te vermelden is dat mijn beste vriendin na 2,5 jaar d.m.v. IVF ook zwanger is en het scheeld maar 2 weken van elkaar dat we uitgerekend zijn.
Zij is 23 febr. uitgeteld. Ben vandaag bij haar geweest en we hebben samen even een traantje gelaten.

Hoop voor ons alle dat we gezellig hier kunnen blijven kletsen.
Tot snel!!!

Liefs

Hoi hoi,

Ik kan het bijna niet bijhouden. Zoveel zwangeren er weer bij.
Jeetje wat een goede maand zeg.

Ik heb vandaag ook last gehad van een opgeblazen gevoel.
Het leek wel alsof ik al een maand of vier zwanger ben.
Zouden het mijn darmen zijn die een nieuwe plaats aan het innemen zijn in mijn buik.

Voor de rest helemaal nergens last van.
Behalve dan dat ik af en toe naar het toilet loop om te kijken of ik echt niet ongi ben geworden. Nog steeds een beetje ongeloof en misschien ook een beetje bang voor een miskraam.
Op zich wel gek, dit had ik bij mijn eerste zwangerschap helemaal niet.

Groetjes Bianca

he meiden,

mimi van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

ik wacht nog steeds . heb nog steeds geen rode duivel gezien dus hopelijk heb ik zaterdag (als ik dat vol hou )   een positieve test.

echt leuk dat er steeds meer meiden bij komen. van harte allemaal.
ik hou jullie op de hoogte.

groetjes patries

Hallo allemaal,

Eergisteren was ik een week over tijd en heb ik een test gedaan... Positief! Ik ben heel erg blij, maar vind het ook een beetje eng en spannend.

Nu ik langzaam een beetje aan het idee begin te wennen, komen ook de eerste praktische vragen. Wanneer moet ik naar de huisarts of de verloskundige? Het lijkt me nog erg vroeg om dat nu al te doen, maar wanneer dan wel? Welke boeken lezen jullie? Ik wil me goed voorbereiden maar niet te obsessed zijn.

Leuk om hier te kletsen!

hier als alles goed gaat in maart ook een kleintje erbij. Wanneer precies weet ik niet, maar denk rond 6 maart uitgerekend.
Heb al een klein lief ventje van 8 maanden.
Vind het heel raar, maar dacht wel meteen dat ik zwanger was al testte ik pas vandaag positief.
Hoe gaat t met jullie klachten?

Ik heb alleen last van mn tepels met het geven van borstvoeding en ben een beetje misselijk af en toe (al 2 weken)

Groetjes

Hallo !

Ook ik ben in maart uitgerekend, de 8e. Ik ben nu zwanger van nr. 3.
Ik woon in Duitsland en daar gaat alles net even anders als in ned.(is mijn 1e zwangerschap hier)
Ik heb maandag positief getest (2 dagen overtijd) en ben dinsdagochtend al bij mijn vrouwenenarts geweest. Heb een inwendige echo gehad, er is bloed afgenomen, bloeddruk gemeten, enz. En a.s. donderdag moet ik  alweer heen. Best snel dus, maar   dat vind ikzelf wel prettig.
Ik heb niet echt klachten. Moe, zere tepels en nu en dan licht  ongi gevoel. Jullie dan?
Bij de andere 2 was ik ook miselijk v.a. ongeveer 10 weken.

Ik hoop dat het bij ons allemaal een goede zwangerschap wordt!!
Liefs,

Hallo dames,

De club van "Maart 2009" wordt steeds groter. Geweldig.
Ik wil iedereen die zwanger is, van harte feliciteren en voor de dames die nog in onzekerheid zitten, zal ik duimen dat er 2 streepjes te voorschijn komen !

Ik moet 15 juli naar de verloskundige. Wat duurt dat een eeuwigheid.
Als het goed is, ben ik nu 4 weken zwanger van de eerste, maar ik voel me nog een beetje onzeker. Hebben meer dames hier last van?
Toch voel ik me wel erg zwanger. Heb last van zeer gespannen borsten, een opgeblazen gevoel, kleine oprispingen. Ik heb gelukkig nog geen last van misselijkheid.

Ik wil iedereen sterkte wensen en tot schrijfs!!

Renate

Hoi Meiden, allemaal van harte natuurlijk met het goede nieuws

Ben ook zwanger  5 weken 3 dagen en ben uitgerekend op 3 maart.
16 juli naar de verloskundige en 29 juli voor mijn eerste echo.

Heb afgelopen jaar een missed abortion gehad, en zit nu in de week dat het mis ging, dus even spannend, maar merk dat ik het stresserige gevoel van afgelopen week ( testte positief op mijn eerste dag overtijd, vorige week woensdag) begin kwijt te raken

Niet veel kwaaltjes, eigenlijk alleen een beetje meer moe, al ben ik in de morgen heel erg fit, zelfs fitter dan normaal en heb ik grote en zeer pijnlijke borsten.

Terug
Bovenaan