Maart 2009

Hallo Allemaal,

Mag ik ook meekletsen hier?

Ik ben Gerda, 24 jaar en vandaag precies 5 weken zwanger van ons 2de kindje.
(We hebben al een zoontje van 2) Ik ben ongeveer 9 maart uitgerekend.

Hebben jullie allemaal de huisarts/verloskundige al gebeld?
Ik nog niet, Vorige keer heb ik dat met ongeveer 7 weken gedaan, en denk dat ik dat nu ook maar doe. Ben benieuwd wanneer jullie dat doen.

Liefs Gerda

he!

Ik heb gelijk gebeld naar de vrouwenarts (duitsland) en kon de volgende dag al terecht.
Nu moet ik a.s. donderdag alweer heen. Hier wordt de urine en het bloed gecontroleerd, geowgen, bloeddruk gemeten en inwendig onderzoek/echo. Is hier goed geregeld. Heel anders als in Ned.
Bij de 2e zwangerschap heb ik gelijk gebeld toen ik het wist. En me aangemeld voor MVM. (was nog in Ned)

Succes!!

Hey juf!!! Welke medicijnen gebruik je precies dan kan ik het ff voor je opzoeken want corticosteroiden mag je niet gebruiken tijdens je zwangerschap! Ik had oogdruppels en neusspray voor allergie maar die mag ik nu ook niet meer gebruiken! Dat is wel balen want mn neus zit potdicht! Laat het ff weten dan kijk ik voor je (ik ben apothekersassistente)

Maandag is mijn huisarts terug van vakantie en hij is ook verloskundige dus mooi twee vliegen in een klap!!!!! Ik ga hem maandag meteen bellen!!!!!!!!! Super spannend! Weet iemand hoeveel echo's je krijgt? xxxxx

Hoi meiden

Alle nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd en ga lekker genieten van jullie zwangerschap.

Ik had gister beloofd om een schema te maken van iedereen zodat je makkelijk kan zien wanneer we zijn uitgeteld.
Nu ben ik al de hele avond bezig, maar ik krijg het echt niet voor elkaar. BAAL BAAL BAAL

Ik weet niet of er hier mensen zijn die erg handig zijn met de computer en die een tabel of schema kan maken?
Ik wil het opzich wel invullen, want heb de gegevens op papier gezet wanneer iedereen is uitgeteld.

Verder gaat het hier prima, ben erg moe maar dat hoort er nu eenmaal bij!!
Hoe is het verder met iedereen?

Fijne avond allemaal
XXXX

wow wat wordt het al gezellig druk hier!!!
ik ben ook op 6 maart uitgerekend, en moet volgende week donderdag naar de gynaecoloog (ivm medische indicatie) en zit dan dus begin 7e week...
ben heel erg benieuwd, kan niet wachten...
verder heel weinig klachten behalve moe, wat obstipatie en met name 's avonds een hele opgezette bovenbuik.....(hele richel boven mijn navel.....geen gezicht haha)

hoop dat de echo het wat echter maakt!!

slaap lekker voor zo!!

quote: ester27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-07-2008 22:49:40'));

wow wat wordt het al gezellig druk hier!!!
ik ben ook op 6 maart uitgerekend, en moet volgende week donderdag naar de gynaecoloog (ivm medische indicatie) en zit dan dus begin 7e week...
ben heel erg benieuwd, kan niet wachten...
verder heel weinig klachten behalve moe, wat obstipatie en met name 's avonds een hele opgezette bovenbuik.....(hele richel boven mijn navel.....geen gezicht haha)

hoop dat de echo het wat echter maakt!!

slaap lekker voor zo!!

Hoi Ester,

Haha wat herkenbaar ik heb dat ook, een hele ribbel bij mn bovenbuik hihi, volgens mij moet het toch ergens onder beginnen!!!!

Ik lees dat heel veel al misselijk en moe zijn, nou moet eerlijk zeggen, ik heb nergens last van, ben top fit opzich wel fijn, maar nu zit ik me te bedenken of dat wel goed is!!!

Ook ik verheug me 24-07 op de echo, ik zweef nog een beetje en het is me allemaal erg onwerkelijk.....straks is er niets te zien zo'n gevoel heb ik! Mede omdat ik me normaal voel zoals altijd.....

Wanneer beginnen de meeste meiden een beetje te kijken naar kamertjes ect....(eigelijk ben ik al volop aan het kijken en zoeken naar een leuk ledikantje en commode zou dat te vroeg zijn???

Allemaal truste....en tot op het forum

01-03

02-03

03-03     Renee, 16-07 VK, 29-07 1e echo       1 mk

04-03

05-03

06-03

07-03

08-03

09-03

10-03

11-03