Maart 2009

quote: Fabertje1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-07-2008 20:57:04'));

Hallo dames,

De club van "Maart 2009" wordt steeds groter. Geweldig.
Ik wil iedereen die zwanger is, van harte feliciteren en voor de dames die nog in onzekerheid zitten, zal ik duimen dat er 2 streepjes te voorschijn komen !

Ik moet 15 juli naar de verloskundige. Wat duurt dat een eeuwigheid.
Als het goed is, ben ik nu 4 weken zwanger van de eerste, maar ik voel me nog een beetje onzeker. Hebben meer dames hier last van?
Toch voel ik me wel erg zwanger. Heb last van zeer gespannen borsten, een opgeblazen gevoel, kleine oprispingen. Ik heb gelukkig nog geen last van misselijkheid.

Ik wil iedereen sterkte wensen en tot schrijfs!!

Renate

Hoi Renate,

Ik ben ook een maartje hoor als alles goed gaat, leuk dat er zoveel meiden tegelijkertijd zwanger zijn! Ik ben ook vreselijk onzeker, ons eerste kindje na 4 rondes was het al raak...tjeempie en nu hihi....ik hoop ook zo dat alles goed is en ook blijft gaan!!

Groetjes germa

het wordt vast erg gezellig bij de maart mama's
Hebben jullie allemaal de vk al gebeld?
Ik denk dat ik nog even wacht met bellen. Volgende week
bellen ofzo. Weet niet precies hoe lang ik zwanger ben, hoop snel een echo te kunnen krijgen.

Groetjes

Hallo allemaal,

Ik ben vanmorgen ff naar de huisarts geweest want daar was ik nog niet geweest sinds ik het weet hahaha! Ik ben rond 14 maart uitgerekend. dusss wel leuk om te weten!
Tot nu toe houd ik nog steeds mijn mond tegen iedereen, moeilijk hoor! Mja we willen eerst een echo afwachten...
Ik heb na overleg met de dokter toch besloten om zonder vaccinaties naar Egypte te gaan. Hij vond het risico toch iets te groot dat ik bijwerkingen krijg van de spuiten en omdat t nog zo pril is...Ik blijf gewoon lekker op het resort hangen en eet niks geks hahaha! Goed opletten dan komt het wel goed.

Greetzzz

Vanochtend heb ik het ziekenhuis gebeld, want ik ben zwanger geworden door IVF (direct de eerste poging!). We hebben onze eerste echo op 29 juli. Ik ben dan net 8 weken, dus als het goed is, zien we dan een hartje.

Lichamelijk heb ik weinig klachten, alleen mijn bh's knellen nu al en heb ik continu honger. Emotioneel is een ander verhaal, ik heb last van mood swings, niet normaal meer. Daar had ik bij mijn vorige zwangerschap lang niet zo last van. En vergeetachtig, ik vergeet de meest stomme dingen.

Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook niet zoveel kwaaltjes, ondanks dat ik toen zwanger was van een tweeling. Dus ik hoop dat ik nu weer mazzel heb.

groetjes,
Martine

Hoi allemaal,

Wat wordt het hier gezellig druk!

Patries~ Wat naar voor je...! Ik hoop dat je een beetje rustig aan kunt doen de komende dagen en er een plaatsje voor vindt.

Volgens de calculator op de website ben ik uitgerekend op 4 maart, spannend hoor. Ik heb nog niet gebeld met de huisarts, wilde wachten tot na het weekend maar vandaag moest ik werken tijdens het telefonisch spreekuur dus kon niet bellen. Morgen ga ik het proberen. Ik wil wel vandaag vast de verloskundige bellen. Vond het eigenlijk een beetje vreemd om al te gaan bellen, omdat het nog zo pril is, maar ik lees overal dat het wel goed is om al vroeg te bellen. Vind het wel eng hoor!

Wie van jullie gebruikt medicijnen? Ik gebruik dagelijks medicijnen tegen astma. Ik zal morgen aan de huisarts vragen of dit schadelijk is. Zou het erg zijn dat ik de afgelopen weken de medicijnen gewoon heb gebruikt?

Ik ben sinds ik het weet (vorige week) veel bewuster en gezonder gaan eten. Ik voel me ineens zo verantwoordelijk. Ik hoop maar dat alles goed gaat.

Hoe voelen jullie je? Ik voel me eigenlijk best goed. Heb wel veel grotere borsten, beetje raar gevoel in mijn onderbuik af en toe, en soms wat obstipatie. Gek hoor om je lichaam zo te voelen veranderen.

Hoi hoi ik ben ook in maart uitgerekend zit nu in week 6 en het gaat goed voel me heerlijk eigenlijk dit is mijn derde

gr

hey juf,ik ben 5w zwanger,en gebruik ventolin en ontstekingsremmers,is niet schadelijk voor de baby! en als het nodig is zal je ha je medicijn aanpassen! moet je niet al te druk maken...gewoon genieten! veel succes xbel

Hoi allemaal,

Hier gaat alles goed hoor, heb alleeen een buikje  nu al??? 5w6 beetje vroeg he

Juf, ik gebruikte seretide en telfast, en toen ik erachter kwam dat ik zwanger was ben ik ook meteen naar de dokter gegaan om te vragen of ik die nog mocht gebruiken. Seretide mag ik (helaas, ik had er veel baat bij) niet meer gebruiken omdat er steroiden inzitten. Hij heeft me iets wat lijkt op ventolin voorgeschreven.

Groetjes Ons

Terug
Bovenaan