quote: brasilgirl reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-07-2008 15:41:29&apos

);
Hallo Allemaal,
Als het mag praat ik graag met jullie mee! Ik weet sinds donderdag dat ik zwanger ben. Wat een verassing zeg: 1e poging raak!! Ik ben 25 jaar en ga op 8 augustus trouwen, dit wordt onze eerste kindje. Ik voel me nog erg onzeker en ben veeel te bang dat het mis gaat! Ik geniet nog nauwelijks. Ik hoop dat jullie me met jullie ervaringen een beetje gerust kunnen stellen ik heb wel wat klachten waarvan ik bij de meeste wel denk dat het goed zit, zoals bijvoorbeeld de vermoeidheid. Maar wat mij bang maakt zijn de steekjes af en toe die in voel, vooral als ik me te snel beweeg en gehaast ben. Doodsbang maakt me dat! Ik heb ook af en toe dat 'ongesteldheidsgevoel maar dat kon wel vaker voorkomen las ik.
Ik heb 24 juli mijn eerste echo ik ben dan 7 weken. Er is dan nog geen hartje te horen maar wel iets te zien als het goed is hahaha! Vlak voor de bruiloft krijg ik dan wel het hartje te horen dan ben ik 9 weken. Ik hoop dat alles dan goed is anders is mijn troudag mooi verziekt. Mja dat wisten we vantevoren.
Oja nog een vraag: ik ga naar egypte op vakantie 27 juli ik ben dan 7/8 weken. Ik heb de vaccinaties DTP en hepititus A nodig en ik was eigelijk van plan die de komende week al te laten zetten. Ik heb de verloskundige gebeld, de GGD en de huisarts voor advies of dat geen kwaad kan en ze zeggen allemaal van niet, wat zouden jullie doen??? Ben zooo bang dat het niet goed is he...Mja iets oplopen in dat niet al te schone land is ook foute boel. We zitten op een resort die goed aangeschreven staat en ik ben niet van plan deze te verlaten dus dat is al goed toch? En ik drink alleen water uit flesjes, geen ijsklontjes, geen sla enz enz...Is t trouwens zo dat een baby pas na 7/8 weken alles binnenkrijgt wat ik binnenkrijg? Want als ik dan de spuiten laten zetten met 5/6 weken is t toch ok?
Nou sorry voor mijn lange verhaal vol (rare) vragen mja ik hoop op antw! Alvast bedankt!
Greetz Brasilgirl
Hey Brasilgirl,
Ik heb het ff voor je opgezocht over die vaccinaties en het kan gewoon hoor! En trouwens ik ben ook 25 jaar van mn eerste zwanger en ga 20 augustus trouwen, vet toevallig allemaal! Hahahaha
Nou je kan je gewoon laten inenten xxxx mimi