Maart 2009

Even een kort berichtje van mij.

Patricia: erg jammer voor je dat je ongi geworden bent, maar aan de andere kant weer goed dat je nu je lichaam even rust geeft.

Bianca: erg goed idee om een lijstje te maken. Volgende week moet ik naar de VK, dus dan weet ik meer hoe ver ik nu ben en zal ik het je laten weten. Ben namelijk nog erg onzeker over mijn zwangerschap (ondanks de symptonen).

Allemaal een fijn weekend gewenst!

Hallo Allemaal,

Als het mag praat ik graag met jullie mee! Ik weet sinds donderdag dat ik zwanger ben. Wat een verassing zeg: 1e poging raak!! Ik ben 25 jaar en ga op 8 augustus trouwen, dit wordt onze eerste kindje. Ik voel me nog erg onzeker en ben veeel te bang dat het mis gaat! Ik geniet nog nauwelijks. Ik hoop dat jullie me met jullie ervaringen een beetje gerust kunnen stellen ik heb wel wat klachten waarvan ik bij de meeste wel denk dat het goed zit, zoals bijvoorbeeld de vermoeidheid. Maar wat mij bang maakt zijn de steekjes af en toe die in voel, vooral als ik me te snel beweeg en gehaast ben. Doodsbang maakt me dat! Ik heb ook af en toe dat 'ongesteldheidsgevoel maar dat kon wel vaker voorkomen  las ik.

Ik heb 24 juli mijn eerste echo ik ben dan 7 weken. Er is dan nog geen hartje te horen maar wel iets te zien als het goed is hahaha! Vlak voor de bruiloft krijg ik dan wel het hartje te horen dan ben ik 9 weken. Ik hoop dat alles dan goed is anders is mijn troudag mooi verziekt. Mja dat wisten we vantevoren.

Oja nog een vraag: ik ga naar egypte op vakantie 27 juli ik ben dan 7/8 weken. Ik heb de vaccinaties DTP en hepititus A nodig en ik was eigelijk van plan die de komende week al te laten zetten. Ik heb de verloskundige gebeld, de GGD en de huisarts voor advies of dat geen kwaad kan en ze zeggen allemaal van niet, wat zouden jullie doen??? Ben zooo bang dat het niet goed is he...Mja iets oplopen in dat niet al te schone land is ook foute boel. We zitten op een resort die goed aangeschreven staat en ik ben niet van plan deze te verlaten dus dat is al goed toch? En ik drink alleen water uit flesjes, geen ijsklontjes, geen sla enz enz...Is t trouwens zo dat een baby pas na 7/8 weken alles binnenkrijgt wat ik binnenkrijg? Want als ik dan de spuiten laten zetten met 5/6 weken is t toch ok?

Nou sorry voor mijn lange verhaal vol (rare) vragen mja ik hoop op antw! Alvast bedankt!

Greetz Brasilgirl

Hallo iedereen,

Ik ben nu 4 weken zwanger van onze eerste! Ik ben echt super blij maar ook super bang dat het mis gaat! Maar ik ga gewoon proberen om positief te blijven! 9 Maart is mijn uitgerekende datum!

hallo,ik sluit me gezellig bij jullie aan! ik ben als het goed is 9 maart uitgerekend,vrijdag krijg ik 'n echo om te kijken hoever ik ben,trouwens m'n 5de kind! maar het blijft ontzettend spannend! en heel leuk dat ik nu m'n hartje hier kan luchten!!                             vele groetjes

quote: brasilgirl reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-07-2008 15:41:29'));

Hallo Allemaal,

Als het mag praat ik graag met jullie mee! Ik weet sinds donderdag dat ik zwanger ben. Wat een verassing zeg: 1e poging raak!! Ik ben 25 jaar en ga op 8 augustus trouwen, dit wordt onze eerste kindje. Ik voel me nog erg onzeker en ben veeel te bang dat het mis gaat! Ik geniet nog nauwelijks. Ik hoop dat jullie me met jullie ervaringen een beetje gerust kunnen stellen ik heb wel wat klachten waarvan ik bij de meeste wel denk dat het goed zit, zoals bijvoorbeeld de vermoeidheid. Maar wat mij bang maakt zijn de steekjes af en toe die in voel, vooral als ik me te snel beweeg en gehaast ben. Doodsbang maakt me dat! Ik heb ook af en toe dat 'ongesteldheidsgevoel maar dat kon wel vaker voorkomen  las ik.

Ik heb 24 juli mijn eerste echo ik ben dan 7 weken. Er is dan nog geen hartje te horen maar wel iets te zien als het goed is hahaha! Vlak voor de bruiloft krijg ik dan wel het hartje te horen dan ben ik 9 weken. Ik hoop dat alles dan goed is anders is mijn troudag mooi verziekt. Mja dat wisten we vantevoren.

Oja nog een vraag: ik ga naar egypte op vakantie 27 juli ik ben dan 7/8 weken. Ik heb de vaccinaties DTP en hepititus A nodig en ik was eigelijk van plan die de komende week al te laten zetten. Ik heb de verloskundige gebeld, de GGD en de huisarts voor advies of dat geen kwaad kan en ze zeggen allemaal van niet, wat zouden jullie doen??? Ben zooo bang dat het niet goed is he...Mja iets oplopen in dat niet al te schone land is ook foute boel. We zitten op een resort die goed aangeschreven staat en ik ben niet van plan deze te verlaten dus dat is al goed toch? En ik drink alleen water uit flesjes, geen ijsklontjes, geen sla enz enz...Is t trouwens zo dat een baby pas na 7/8 weken alles binnenkrijgt wat ik binnenkrijg? Want als ik dan de spuiten laten zetten met 5/6 weken is t toch ok?

Nou sorry voor mijn lange verhaal vol (rare) vragen mja ik hoop op antw! Alvast bedankt!

Greetz Brasilgirl

Hey Brasilgirl,
Ik heb het ff voor je opgezocht over die vaccinaties en het kan gewoon hoor! En trouwens ik ben ook 25 jaar van mn eerste zwanger en ga 20 augustus trouwen, vet toevallig allemaal! Hahahaha
Nou je kan je gewoon laten inenten xxxx mimi

Hoi mimi,

Wat lief van jou om dat op te zoeken! We hebben indd wel erg veel gemeen met elkaar hahaha. Leuk hoor! Ik hoop dat we hier vaker gezellig kunnen kletsen want ik heb er heel veel aan. Tot gauw.

Groetjes

hey hoi

grappig dezelfde data uitgerekend, 6 maart
spannend he allemaal, weet me niet zo goed raad, weet dat ik zwanger ben maar voel er niets van, voel een beetje mn onderbuik zou dat normaal zijn??? over 2.5 ga ik naar de verloskundige!!
Ik heb echt al zo'n idee naar kamertjes ect te gaan kijken hebben jullie dat ook, is nog wel een beetje vroeg!
en duuuuuuuuur zeg allemaal tjeempie, maargoed ik hoop ook echt dat alles goed en gezond mag gaan!

O ja ben trouwens nieuw op dit forum dus hoop alles een beetje snel door te krijgen

Groetjes germa

Terug
Bovenaan