Maart 2021 ❤️

Goedemorgen,
M'etje, hoe gaat het? Bloedverlies gestopt?
Strawberry en Littlebeeb, wanneer hebben jullie je eerste echo?
Mystery, vervelend he die misselijkheid.
Hier gaat het wel oke. Echt nul energie en weinig eetlust (wel zin in verkeerde dingen). Gistermiddag lekker met mijn dochter meegeslapen, was er aan toe haha. Ben vandaag 8+2 weken. Over 16 dagen heb ik alweer de tweede echo. 

Hoi dames,
Even wat stilte van mijn kant maar we zijn even een weekje op vakantie. Heb niet alles terug kunnen lezen maar heb wel een vraagje aan jullie. Ben nu 7+4 (donderdag 8-weken echo) maar heb iedere dag wel 3x een momentje op de dag dat ik buikkrampen heb. Meestal ook 1x in de nacht. Duurt dan ongeveer 15 minuten. De verloskundige zegt dat het baarmoeder groeipijn is. Hebben meerdere van jullie dit? 
Ik ben verder totaal niet misselijk o.i.d. dus mag zeker niet zeuren! Maar vroeg me af of dit herkenbaar is voor meerdere ?. 

Hi @ Niic 
Buikpijn is zeker herkenbaar! Ik heb het vanaf week 4, zit morgen op 6..
Spannend allemaal he! Bij mij zei de verloskundige ook, "zolang het menstruatie kramen zijn, is het echt je groeiende baarmoeder en wellicht soms je darmen die heftig reageren op het hormoon"

Succes donderdag :)

[quote quote=10343493]Goedemorgen, M’etje, hoe gaat het? Bloedverlies gestopt? Strawberry en Littlebeeb, wanneer hebben jullie je eerste echo? Mystery, vervelend he die misselijkheid. Hier gaat het wel oke. Echt nul energie en weinig eetlust (wel zin in verkeerde dingen). Gistermiddag lekker met mijn dochter meegeslapen, was er aan toe haha. Ben vandaag 8+2 weken. Over 16 dagen heb ik alweer de tweede echo.[/quote]
Ja mega. Gelukkig wel in vlagen. Bij mijn meiden 24 uur per dag?
Wel mega opgeblazen gevoel. Ook hier weinig eetlust en als ik al trek heb is het in fruit. Slaap ook veel. Nu kan het nog.
Spannend de 2e echo alweer. Hoop dat de 1e 12 weken snel voorbij zijn en mijn energie terugkomt

[quote quote=10343609]
Hoi dames,
Even wat stilte van mijn kant maar we zijn even een weekje op vakantie. Heb niet alles terug kunnen lezen maar heb wel een vraagje aan jullie. Ben nu 7+4 (donderdag 8-weken echo) maar heb iedere dag wel 3x een momentje op de dag dat ik buikkrampen heb. Meestal ook 1x in de nacht. Duurt dan ongeveer 15 minuten. De verloskundige zegt dat het baarmoeder groeipijn is. Hebben meerdere van jullie dit?
Ik ben verder totaal niet misselijk o.i.d. dus mag zeker niet zeuren! Maar vroeg me af of dit herkenbaar is voor meerdere ?.

[/quote]

Lekker weekje vakantie. Ik heb af en toe die krampen. Maar kan me niet herinneren of ik dat bij de meiden ook had.

@kievietje, heb na vrijdag geen bloedingen meer gehad dus blij! Morgen ga ik zien hoe het er voor staat. 

Verder heb ik ook vaak lichte krampen in m'n onderbuik. Maar helemaal niet misselijk nog dus denk soms is dat dan ook wel goed? 

HaIhai!!! Zojuist een spoedecho gehad omdat met mijn specifieke en aanhoudende buikpijn ze bang waren voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap... ze eileiders kon ze niet goed zien. Maar in de baarmoeder klopte een heel klein hartje ? als alles goed gaat uitgerekend rond 22 maart... 6 wkn ongeveer nu! Durf eindelijk een beetje blij te zijn

Terug
Bovenaan