Maart 2021 ❤️

Gefeliciteerd aan alle nieuwkomers! Sophie wat lijkt me dat mooi... ik kan ook niet wachten! Volgens mijn berekening ook ergens rond 12 a 13 maart uitgerekend maar moet nog 2 weken wachten op echo... pff duurt lang :)

Leuk allemaal in maart uitgerekend!spannend om zo lang te wachten tot de eerste echo.  Wij moeten nog 9 dagen wachten! Dan ben ik 8 weken.
Ik heb verder amper kwaaltjes. Wat gevoelige borsten en savonds is me buik opgeblazen.Daar wordt ik soms wel onzeker over of het dan wel goed zit. Kan me niet voorstellen dat er iets groeit in mij. Ik hoop echt dat het allemaal goed zit. 
Hoe gaat het met jullie ? 

Ja een soort menstruatie krampen. Dat herken ik ook wel. Ik probeer positief te blijven en ik weet dat me lichaam dit kan.
Ik praat er soms echt bewust niet over met mijn man. Eerst maar die echo afwachten haha
Hopelijk hebben we komende week allemaal goed nieuws! 

Sammyy en FlowerRose herkenbaar..  hier ook geen kwaaltjes of symptomen... ook ik kan me niet voorstellen dat er wat groeit nu.. dit weekend alweer 7 weken.. ik vind wel dat de tijd snel gaat enerzijds!

Hier ook wat lichte buikkrampen al een paar weken. Niet heftig maar wel aanwezig. Vandaag met plassen twee keer wat rood bloed bij afvegen. Super erg geschrokken en onzeker nu.. dinsdag vroege echo met 6.4 en kan alleen maar hopen dat het niet erger wordt nu :( 

Dat is zeker schrikken M'etje! Hoeft niks te zeggen natuurlijk maar je schrikt wel!
Ik heb snachts ook vaak een opgeblazen buik waar ik dan ook echt wakker van wordt en dan moet ik plassen. 

Hoi dames,
Ik ben weer terug van de camping dus ik zal weer wat actiever reageren vanaf nu :)
Qua plassen wel weer fijn thuis in plaats van 's nachts over de camping haha. Ben vandaag 8 weken. Nog steeds met vlagen wel misselijk. 
Nou, ik sluit weer aan nu.

Terug
Bovenaan