Maart 2021 ❤️

@ M'etje: Jammer dat er nog zo weinig te zien was. Heb je een vaginale echo gehad? Fijn dat je iig alweer zo snel terug mag komen. 
@Littlebeeb: Wat vervelend dat je zo ziek bent geweest! Hoe gaat het vandaag met je? Hopelijk hou je inmiddels weer wat meer binnen!
Ik heb dit weekend zowel zaterdag als zondag moeten overgeven. Beiden dagen hadden we etentjes met onze families (ook om te vertellen dat we een kindje verwachten). Ik was daar behoorlijk gespannen voor, dus denk dat dat ook wel meegespeeld heeft. Reacties waren gelukkig super lief en leuk.

Sorry lees meer mee nu. Ben extreem moe en misselijk.

Gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren. Succes en sterkte voor diegene die wachten. Verder geniet ervan. Tijd gaat heel snel

@rooose klopt ja, inwendig. Volgens mij doen ze dat tot 10 weken. Dan is het veel beter te zien. 

Wanneer hebben jullie de eerste echo? Een vroege echo is dus ook niet alles, omdat je toch nog niet veel kan zien helaas. 

@M’tje: Ik heb vorige week mijn 1e echo al gehad. Deze was uitwendig, was toen 6+3. 18 augustus heb ik de termijnecho ?. Wanneer heb jij hem staan?

@rooose oh dan kan dat toch blijkbaar wel! Fijn 
Ik moet a.s. Dinsdag weer terug omdat er vandaag alleen een vruchtzakje te zien was.. 

@ Littlebeeb, wat vervelend zeg! Hopelijk knap je gauw weer op. Ik heb dat slapen 's middags nog nooit gedaan, vond het altijd zonde van mijn tijd. Maar nu toch wel nodig haha. 
@ M'etje, ik heb mijn eerste echo gehad met 6+6 weken, ook uitwendig. Ik heb 12 augustus de termijn echo. Bij mijn eerste zwangerschap wel de eerste én de tweede echo inwendig gehad. 

Hi dames,
gefeliciteerd allemaal!! Wat een spannende tijd he?
ik had vorige week op de 22ste een positieve test. Dit was mijn nod en volgens mijn berekening ben ik dus net nog in maart uitgerekend, 31-3 om precies te zijn.
Heb zo nu en dan last van kwaaltjes en op die momenten ben ik daar super blij mee, maar steeds als ik even nergens last van heb begin ik weer te piekeren. Wil zo graag dat het allemaal goed gaat?? hebben jullie hier ook zo’n last van?

Gisteren wel al contact gehad met de verloskundige en mag met 7 weken al langskomen, ze heeft er wel bijgezegd dat ik er rekening mee moet houden dat er een kans inzit dat er dan nog niets te zien is maar omdat ik een dag later op vakantie ga vind ik het toch wel heel fijn om het toch al te laten checken.
Hoe gaan jullie hiermee om?

heel veel liefs

Gefeliciteerd Gebruiker! Ja wel herkenbaar maar het zegt helemaal niets, sommigen hebben nergens last van. Ik heb vorige week ook even getwijfeld, was minder misselijk. Maar dat heb ik alweer teruggenomen ;-) fijn dat je nog voor je vakantie terecht kan voor een echo.

Terug
Bovenaan