Maart 2021 ❤️

maandag 6 juli 15.30 hsg ik ga dan bespreken dat ik al een paar keer een positieve test voor nod heb gehad maar daarna toch ongesteld ben geworden dus dat ik vermoed dat daar het probleem ligt 

Ah nee girafje! :( ik ken je vanuit een ander topic. Hopelijk gaat de hsg goed en is het daarna snel raak

ik heb ook gemaild voor het fb groepje :) ben 3 maart uitgerekend (als alles goed gaat na 2 miskramen en 2 jaar proberen). Heel spannend allemaal

[quote quote=10335541]Ah nee girafje! ? ik ken je vanuit een ander topic. Hopelijk gaat de hsg goed en is het daarna snel raak ik heb ook gemaild voor het fb groepje ? ben 3 maart uitgerekend (als alles goed gaat na 2 miskramen en 2 jaar proberen). Heel spannend allemaal[/quote]
Dank je wel voor je lieve berichtje! Doet me toch een beetje goed!?

Wat ontzettend verdrietig girafje?
hoop dat je toch snel een positieve test mag hebben die wel blijft oplopen en zonder dat je menstruatie begint. 
Hoe hebben jullie je uitgerekende datum berekend? Ik heb de afgelopen maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt en daarmee kwam ik erachter dat ik een late eisprong heb. Cyclus van 30 dagen en een eisprong op dag 18/19.
Wanneer ik van de ovulatietest uitga zou ik 7 maart uitgerekend zijn ongeveer.
Maar wanneer ik uitga van de eerste dag van mn menstruatie zou ik ongeveer 3/4 maart uitgerekend zijn. Niet dat het veel uitmaakt maar ben even benieuwd?

Ik snap je vraag littlebeeb!
Bij mij vroegen ze om mijn eerste dag van m'n laatste menstruatie, en naar mijn eerste positieve test! Op basis daarvan vind ze dat ik 5 weken zwanger ben, terwijl ik zelf 4+1 uitreken met de eerste dag van m'n laatste menstruatie. Dus nog even afwachten tot de 12 weken of het een feb of maart kindje wordt ?

@ Littlebeeb, ja is ook lastig! Vk vroeg me naar de eerste dag van mijn laatste menstruatie en hoe lang mijn cyclus is. Dat laatste weet ik niet want het was onze eerste ronde. Toen vroeg ze naar de testen inderdaad. Ze schatte a.d.h.d. 4 weken. We gaan het zien!

MamaY haha ik kan me herinneren bij mijn eerste zwangerschap dat ze daar ook naar vroegen dus dan ga ik in eerste instantie er maar vanuit dat ik nu 4+3 ben haha. En inderdaad bij de echo passen ze de datum toch weer aan?
kievietje dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook? dan heb je totaal geen idee van je cyclus. Vandaar dat ik nu ook wat in de war was iedereen pakt weer een andere berekening. Wat een gedoe. 

Ik ga maandag de verloskundige bellen en een afspraak maken. Ben echt heel benieuwd.

Mijn man en ik hebben 16 teleurstellende rondes gehad. Maandag 6 juli mocht ik naar het ziekenhuis aangezien mijn man antistoffen in zijn sperma heeft, hierdoor is de spontane kans een stuk kleiner. Gisteren niet ongesteld geworden en vanochtend echt 2 knaltesten gewoon! Ik kan het niet geloven ben enorm onzeker, maar volgens een online berekening is het ongeveer 5 maart. 

Terug
Bovenaan