Maart 2021 ❤️

Wij hebben een commode gekocht vorige week, is het al heel gek om de kleertjes nu al te wassen en ze daarin te leggen? Of kan dat nog niet? 

@Mystery: oef wat spannend dat ze de maag niet konden vinden. Lag hij/zij gewoon verkeerd en/of te draaien of kon ze er wel gewoon goed bij? Was de rest wel goed? Hoe voel jij je erbij?

@DaniX: wat fijn dat je 20 weken echo goed was, mooi om te zien alles hea?! Heb je al veel kleertjes gekocht? Ik nog helemaal niet haha, ben nu 20+5. Persoonlijk zou ik ze aan het einde pas wassen maar ik denk dat het niet zoveel zou uitmaken als je het nu al doet.
Ik denk dat ik onze meid nu toch wel soms al voel. 's avonds op de bank of met name in bed. Is volgens mij hetzelfde wat ik elke keer voel dus is nu denk ik toch wel de baby. Voelt een beetje gek maar dat word vast de komende weken wel duidelijk of dat dr idd is. 

@Dani doen waar jij je goed bij voelt

@Linda ik ben rustig. Volgens mij lag ze wel goed. Kon ook zijn dat de maag net leeg was. Maak me niet echt druk erom.

Ik laat hem wel zetten, meer omdat anders de kleine bij 8 weken oud al een vaccinatie krijgt en ze hier wel ziek van kunnen worden en koorts kunnen krijgen. 

Ik heb alleen nog iets anders waar ik mij een beetje zorgen om maak sorry, wil het echr even kwijt. 
Als ik lig zie je echt duidelijk dat ik zwanger ben als ik sta ook wel maar nog niet echt extreem zeker niet met kleding aan. Is dit zorgwekkend? Zeker omdat het mijn eerste is en de verloskundige zei dat het echt wel komt. En ik voel mij kindje ook nog niet iedere dag? Kunnen jullie mij gerust stellen?

Hoe ver ben je nu?
Ik ben vandaag precies 24 weken zwanger van m’n 1e kindje. Sinds week 22 voel ik haar regelmatig en begin ik ook echt wat te groeien. Het heeft bij mij ook echt wel even geduurd.. Je verloskundige weet neem ik aan wat ze zegt, als er een reden was om je zorgen te maken had ze dit vast wel met je gedeeld.

Terug
Bovenaan