Maart 2021 ❤️

Dankjewel!! Heb 'm gevonden! Op de echo was alles goed, het kindje was zo aan het draaikonten dat we nog niet weten of het een jongetje of een meisje is :) maar de rest was allemaal goed. Dat is het belangrijkste!

Hai allemaal, het is weer wat rustiger hier. Ook door mij hoor, ik merk dat ik hier eigenlijk amper check. 
Wij hebben gister de 20 weken echo gehad en alles is helemaal goed met ons meisje ?
Ze wilde dr gezicht niet echt laten zien want ze ligt met dr gezicht naar mijn rug toe. Maarja is niet anders. Wat bijzonder om te zien hoe ze al die organen checken en ook het bloed zien stromen door die rode en blauwe kleuren die ze erbij kunnen doen, heel bijzonder. 
Ik mag nu 9 nov nog een keer kijken wanneer ik een echo heb voor het onderzoek waar ik aan mee doe. Hopelijk laat ze dan wel de gezicht eens zien. 

Goedemorgen, ik ben nu 20 weken en 6 dagen zwanger van ons eerste kindje.
Nog steeds voel ik de baby niet en ik maak mij daar echt zorgen om.
Hebben jullie misschien geruststellende woorden? 

Is het geruststellend dat ik ons meisje ook nog niet voel? Heb je al te horen gekregen waar je placenta ligt? Ik gok bij jou dan ook aan de voorkant, net zoals bij mij. Dan is het heel normaal dat je de kleine nog niet voelt, kan zomaar tot week 24 duren. Pas vanaf week 28 moet je ze echt elke dag voelen heb ik begrepen. Ik lijk sinds een paar dagen nu misschien een klein beetje een soort woesj te voelen maar twijfel hier nog over. Komt echt wel goed en anders mag je ook altijd je verloskundige hierover bellen natuurlijk!

Het is heel logisch om met deze termijn de baby nog niet te voelen?. Volgens mij is bij 24 weken het "logisch" dat je de baby voelt.
Ik ben nu zelf 19 weken zwanger en voel de baby sinds deze week. Maar ook echt niet dagelijks en maar heel kort. Dus wie weet voel je de baby heel binnenkort al!

Ik heb de 20 weken Echo gehad maar de maag was niet te vinden. 17 november nog een extra uitgebreide echo. 
Ik ben 21 weken en voel de baby ook niet. Maak me er geen zorgen om.

Super fijn jullie woorden dankjewel.
De 20 weken echo was bij mij goed en zoals het zou moeten zijn.
Dan wacht ik rustig af totdat ik onze baby ga voelen. Dankjewel 

Super fijn jullie woorden dankjewel.
De 20 weken echo was bij mij goed en zoals het zou moeten zijn.
Dan wacht ik rustig af totdat ik onze baby ga voelen. Dankjewel 

Terug
Bovenaan