Maart 2021 ❤️

@daniX nee, maak je geen zorgen. Het kan even duren voordat de kleine laat weten dat ie er is. Bij mij ligt de placenta nu aan de voorkant, dus ik voel ook nog weinig. Bij mijn zoontje Duuk voelde ik het wel rond de 19 weken, maar toen lag de placenta er niet voor.
@rooosie en @daniX, als jullie het leuk vinden, kunnen jullie aansluiten bij een klein groepje op Facebook. Zie berichtje ergens hieronder voor de link :) 

@Dani nee is niet  raar. Heb een achterliggende placenta en ben 19 weken en 2 dagen zwanger. Zwanger van de 6e. Voel de baby ook niet

@DaniX zoals iedereen al aangeeft het is echt niet raar! Bij mijn eerste was het ook pas na 20 weken. En nu ben ik voor de 2e keer zwanger en heb de placenta deze keer achter en begon het ook pas rond de 19 weken. Rond 28 weken zou je de baby dagelijks moeten voelen?

Dag meiden, ik ben vandaag 18 weken en 3 dagen zwanger van ons eerste kindje. Super spannend! Vind het leuk om hier bij aan te sluiten, iemand enig idee hoe de Facebookpagina heet? Ik ben 27 maart 2021 uitgerekend, vandaag hebben we een echo bij de verloskundige! Toch wel weer spannend!

Gebruik Facebook amper dus ben er niet heel goed in.
https://www.facebook.com/groups/454599302175738/?ref=share
Maar kun je hem zo vinden? In iedergeval gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk heb je een goede echo gehad!

Terug
Bovenaan