Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
20 maart uitgerekend. Vijfde zwangerschap, hopelijk eerste kind. Onwijs spannend! Lastig om de onzekerheid los te laten. Je zoekt toch houvast aan bijvoorbeeld symptomen, die er nu (precies vier weken) nog amper zijn.
12 maart uitgerekend, eerste kindje! Enorme verassing aangezien we al een jaar bezig waren en net waren gestart met onderzoeken in het ziekenhuis.. 28 juli hebben wij de eerste echo, super spannend! Is er al een app groep? Ik sluit graag aan!
Hallo allemaal,
Ik sluit me hier graag bij aan. 9 maart ben ik uitgerekend van ons eerste kindje. Aangezien het allemaal nieuw is en in mijn naaste omgeving veel miskramen zijn geweest vind ik het allemaal heel spannend! Vind het fijn om te horen dat ik niet de enige ben die hier mee zit. Al gun ik het jullie natuurlijk om fluitend zonder angsten je zwangerschap door te gaan.