Maart 2022.

[quote quote=10466701]Toevallig! Ja vind ik ook hoor, zo lang wachten[/quote]Nog 12 dagen! Ik denk dat de tijd vanaf maandag snel gaat!

[quote quote=10466720]Heb het trouwens nog tegen niemand verteld, naast m’n vriend was de verloskundige zojuist de eerste die mij echt feliciteerde hahaha! Wanneer doen jullie dit?
[/quote]Wij hebben het tegen de mensen die dicht bij ons staan verteld. Als ik 8 weken ben ga ik het aan mijn leiding op werk ook bekend maken, omdat ik soms nu bepaalde dingen op werk al zwaar vind.

Wij hebben het ook al aan onze ouders verteld. Ik kan het niet zo lang geheim houden voor mijn moeder haha. Verder willen we het rond 12 weken vertellen, net als bij de vorige zwangerschap. Misschien goede vrienden iets voor die tijd. Even kijken hoe het loopt. Is het voor jullie trouwens jullie eerste kindje of hebben jullie al een kindje/kinderen?

Wij hebben het nog niet met anderen gedeeld en ook nog niet echt bedacht wanneer we dat willen. Misschien na de eerste echo (27 juli) aan de ouders? We'll see :) Hier de tweede. Mijn moeder is elke maandag in huis om op te passen en ik werk thuis. Soms wel lastig om de vermoeidheid en misselijkheid te verbergen haha

Hier nog aan niemand verteld, wel lastig soms hoor :) wij willen het ook met 12 weken vertellen. Gelukkig zijn we ervoor een tijdje op vakantie, hoef ik ook niks te verbergen die weken!
Ik heb een dochter van bijna 2.

Hier ook een positieve test. Volgens mijn berekening 14 maart uitgerekend. Heb ook interesse in de app groep! Voor ons is het 2e kindje. Ons zoontje word bijna 2

Hoi allemaal en gefeliciteerd!!
Ik ben nu 5 +3 dagen zwanger. Volgens mijn eigen berekening ben ik dan rond 8 maart uitgerekend. Ik heb op 21 juli een eerste echo, bij 7 weken, omdat wij het bijna 2 jaar hebben geprobeerd en onderzoeken hadden bij een kinderwens centrum. Nu alsnog voor de eerste behandeling spontaan zwanger geworden. Omdat ik in het verleden trombose in mijn hoofd heb gehad, moest ik direct vanaf de dag dat ik een positieve test in handen had bloedverdunners gaan injecteren. Om die reden krijg ik ook al vroeg een echo. Ik heb last van rommelemde darmen, maar verder eigenlijk nog niks bijzonders. Het is mijn eerste zwangerschap dus het ontbreken van heftige kwaaltjes maakt me wat nerveus. Zijn er meer dames die hier last van hebben?

Wat leuk dat er steeds meer mensen bij komen. Gefeliciteerd!!

Ik heb ook (nog) geen heftige zwangerschapskwaaltjes. Ben alleen wel echt moe en heb soms wat buikpijn. Dit herken ik wel van mijn vorige zwangerschap. Onze dochter is trouwens bijna 2,5

Terug
Bovenaan