Maart 2022.

Hi Dames,
gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Spannende tijd hè.
ik sluit me graag bij jullie aan :) volgens mijn eigen berekening bent ik op 15 maart uitgerekend, op 7 maart met 8 weken hebben we de eerste echo. 
Dit is onze derde zwangerschap, het lijkt me leuk om me deze keer weer aan sluiten bij de FB of appgroep :) super gezellig! 

veel liefs en benieuwd naar jullie ervaringen 
groetjes 

Leuk dit, ik sluit ook graag aan! Uitgerekende datum komt uit op 5 maart nu (zelf berekend). Eind juli 8 weken echo, de dagen gaan nu zo langzaam en ik ben best onzeker of alles wel goed gaat. Ik heb al een zoontje die binnenkort 2 wordt dus dit wordt ons 2e kindje.

Leuk, gefeliciteerd dames!
Ik herken die onzekerheid. Ik kan me niet herinneren dat ik dat bij mijn vorige zwangerschap ook zo erg had, maar nu dus wel meer. Heb ook niet veel last van kwaaltjes, dus vraag me regelmatig af of het wel goed zit. De dagen tot de eerste gaan heel langzaam vind ik

Hallo dames, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik ben voor het eerst zwanger en het was niet gepland. Ik vind het nog steeds onwerkelijk , maar ben superblij dat ik mama wordt. Heb afgelopen maandag een test gedaan en, ben 11 maart 2022 uitgerekend. Op 26 juli 2021 heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige en vind het super spannend☺️.

Zijn er al dames met vervelende kwaaltjes?

Ik ben nu elke dag misselijk tot ergens in de middag. Gelukkig niet zo extreem dat ik moet spugen, maar merk wel de misselijkheid. Verder ook moe met momenten (doe soms een middag slaapje).?

Hee dames,
Wat een gezellig boel hier al!
Gefeliciteerd allemaal ?
Hier vrijdag “eindelijk” een positieve test in de handen gehad! Zooooo blij!
Mijn vriend kon het echt niet geloven. Haha
Maandag de verloskundige maar eens bellen.
Volgens een app in mijn uitgerekende datum 17 maart.

Heb eindelijk nog weinig kwaaltjes. Alleen snachts vaker plassen en nu wakker! Zal ook wel komen door dat alles nieuw en spannend is. Voor ons is het namelijk onze eerste zwangerschap.

Leuk om dingen te delen hier. ??

Gefeliciteerd weer allemaal!

Hier misselijk blij vlagen, veranderde eetlust wel en moe. Maar op momenten voel ik me ook wel weer prima! De weken duren lang.. ?

Terug
Bovenaan