Maart 2022.

Gefeliciteerd iedereen! Ik voeg mij ook graag bij de groep, afgelopen vrijdag een positieve test in handen. En na eigen berekening 18 maart uitgerekend. Dit word ons tweede kindje. Straks maar vast bellen met de gynaecoloog om een afspraak te maken, zo spannend allemaal!!

Hallo allemaal! Nadat ik in mei een missed abortion heb gehad met 13 weken heb ik vandaag weer een positieve test in handen ? nog pril maar voel me op en top zwanger (vergelijkbaar met de zwangerschap van m’n dochtertje)! Naar eigen berekening uitgerekend op 31 maart!
Dus de derde zwangerschap maar het tweede kindje! :)

Hoi!
Ik ben volgens mijn eigen berekening 12 maart 2022 uitgerekend. Eerste kindje! Super spannend. Kan niet wachten op de echo. Pas dan geloof ik het echt. Hoewel ik wel al flink moe en wisselend misselijk ben. Verder heb ik best wat milde menstruatie achtige gevoelens gehad. Dat is de laatste dagen veel minder… herkent iemand dat? Het was niet echt prettig, maar nu mis ik het een beetje. Net of er niets meer is…

Hoi dames, ik klets ook graag mee. Het is nog heel pril maar zou voorlopig uitgerekend zijn op 29 maart van ons tweede kindje. Spannend weer!

Gebruiker23: ik zat vandaag toevallig over hetzelfde te denken. Ik voel ook niet echt steekjes meer. Ben benieuwd of dat weer komt binnenkort. Is wel gebruikelijk volgens mij.

Vanmiddag de verloskundige gesproken, 4 aug hebben wij de eerste (vroege) echo, ik ben dan als het goed is 7 weken en 5 dagen. Nu al zo’n zin in. Hebben jullie al de eerste echo gehad of al gepland staan?

Terug
Bovenaan