Maart 2022.

Hoi dames,
Ik heb vanmiddag een vroege echo gehad. 1 prachtig kloppend hartje en 1 leeg vruchtzakje. Heel spannend hoe dit allemaal gaat verlopen. Heb volgende week donderdag weer een echo. 

He, als ik het goed begrijp kun je jezelf aanmelden via je verloskundige om mee te doen aan de wetenschappelijke studie? Dan zou ik dat ook wel willen doen denk ik.

@mamaleanne: Ik heb een groep van maart opgericht op fb. Heb hem wel op privé staan dus ik zou je er in kunnen zetten als je mij op fb toevoegt (valerie van Oijen)

Heb 15 juli echo gehad kloppend hardje helemaal blij. Wel uitgerekende datum terug gezet van 3-3 naar 8-3
Nu al een paar dagen niet lekker diarree enzo en voel me alles behalve zwanger ?

Wat zouden jullie doen ? Vk bellen of rustig tot de volgende echo wachten?

Ik voel me ook nog niet helemaal zwanger. Komt mss ook omdat ik nog geen echo oid heb gehad. Heb ook nog geen afspraak staan. Wil morgen of dinsdag even bellen (morgen oortjes van bijna 9jaar hier namelijk).
Enige klacht die ik nu voornamelijk heb is wat misselijkheid (weeiig op de maag, iets maagzuur).

Hoe lang houden je klachten al aan? Bellen staat altijd vrij natuurlijk. Miss dat ze je telefonisch al wel gerust kan stellen.

Terug
Bovenaan