Maart 2022.

Gefeliciteerd allemaal!
Ook ik wil graag aansluiten bij jullie. Gisteren had ik een tuurstreepje maar vandaag is het tweede streepje een stuk duidelijker!  
Mijn uitgerekende datum is 31 maart en ik wil ook heel graag in de appgroep

[quote quote=10470103]Vandaag ontdekt onverwacht zwanger te zijn van onze vierde! Onze jongste word over 3 weken 1 en ik ben waarschijnlijk eind maart uitgerekend[/quote]
Wat leuk! Heerlijk drukke boel straks!

Gefeliciteerd iedereen wat veel zwangere erbij. Hier inmiddels een goede echo gehad. Super fijn! Misselijkheid is sinds vorige week minder, dus die goede echo is fijn om te hebben. 

Hebben jullie je al ingelezen in de 13 weken echo? Wij komen daar allemaal voor in aanmerking. 

Ik denk dat ik me ook mag melden...
Waren nog niet weer bewust bezig om zwanger te worden nadat ons kindje 1 april na 18week zwangerschap levenloos is geboren...

Vandaag een positieve test in handen. Kwaaltjes als last van stuitje, prikkelbaar, moe, weeiig op de buik en wat misselijk.

Volgens mijn berekening 31 maart uitgerekend...

[quote quote=10470753]Gefeliciteerd iedereen wat veel zwangere erbij. Hier inmiddels een goede echo gehad. Super fijn! Misselijkheid is sinds vorige week minder, dus die goede echo is fijn om te hebben. 

Hebben jullie je al ingelezen in de 13 weken echo? Wij komen daar allemaal voor in aanmerking. [/quote]Ik zou tijdens mijn laatste zwangerschap mee doen als proefpersoon voor de opleiding van echoscopistes voor de 13 weken echo! Helaas kwam ik er die echo achter dat het kindje was overleden..

Maar ik laat die zeker doen! Lijkt me ontzettend fijn als er al wat vroeger goed wordt gekeken naar de ontwikkeling, haalt denk ik weer wat zorgen weg voor de 20-weken echo omdat sommige dingen al gecontroleerd zijn! En mocht er wel iets aan de hand zijn kun je het mijn inziens ook maar beter zo vroeg mogelijk weten ?

Hoi allemaal, ook ik meld mezelf hier. Gisteren een positieve test in handen. Nog best onwerkelijk, aangezien mijn spiraaltje begin juni pas verwijderd is. 2 weken later werd ik ongesteld en nu dus al zwanger! Volgens m'n eigen berekening uitgerekend op 29 maart.

Wij zijn nu op vakantie en ik had maar 1 test mee. Als ik zaterdag thuis ben test ik voor de zekerheid nog een keer en dan bel ik maandag de verloskundige.

Dit is mijn derde zwangerschap.
Heb een zoontje van 5, hij is van 9 november 2015. Mijn andere zoontje is 3, hij is van 18 maart 2018.

Heeft iemand de link van de Facebook groep?

Hoe voelen jullie je? Ik ben bijna 7 weken en voel me vergeleken met de vorige zwangerschap echt veel beter. Ik weer natuurlijk niet wat er nog gaat komen. Bij me vorige zwangerschap lag ik al met 5 weken helemaal plat, nu wel misselijk maar kan me werk gewoon doen

Terug
Bovenaan