Maart 2022.

Hi dames! Ik sluit me aan. Vorige week al vroeg positief getest en inmiddels een goede knaller. Volgens eigen berekening uitgerekend 5 maart. Leuk jullie ervaringen te lezen!

Hoi allemaal!
Wat leuk zeg! Ik ben volgens mijn eigen berekeningen 10 maart uitgerekend.
Hebben misschien nog meer mensen interesse in een whatsapp groep? We kunnen dan een link delen dat hoeft niemand je tel. nummer te weten.

Gefeliciteerd allemaal!

Hier ook uitgerekend in maart. Alleen wel ook gebloed in de eerste weken. Zou nu 5 weken een een beetje. Ik heb al een echo gepland met 7,5 weken. Pffff die onzekerheid, hoe gaan jullie daar me om?

Ik heb een oproepje geplaatst voor een facebook groep!! Tijdens mijn 1e zwangerschap was zon groep ook superfijn!!!

Aanvulling:
Ik heb een zoontje die in aug 3 wordt.

Ik testte afgelopen zondag direct positief!

En ook ik heb al staan braken sochtends.. ik ruik alles veel heftiger en ik kon mn geurtje van mugler ineens niet meer aan? werd er helemaal naar van in de auto!

Veel honger, maar trek in specifieke dingen.

Plassen: ik drink behoorlijk wat af, maar het lijkt wel alsof dat er allemaal snachts uit wil? dus we hebben wc dienst.

Direct een afspraak gemaakt bij de verloskundige voor de 1e echo! Zo spannend!

Gefeliciteerd allemaal! Allemaal ook al een echo staan? :) Ik 22 juli.

De onzekerheid is vervelend, ik probeer het los te laten en echt te denken dat ik er toch geen invloed op heb (anders dan gezond ‘doen’). En veel afleiding zoeken. Ik vind vooral geheim houden lastiger.. jullie?

Ik vind een appgroep wel leuk hoor!

Terug
Bovenaan