Maart 2022.

Hi dames,Wat een fijn idee om een appgroep op te richten. Ik sluit me er graag bij aan!
Hier zwanger van eerste kindje, heel spannend allemaal! Onze eerste echo was vorige week en hebben toen ook direct de ouders ingelicht!

Ik heb gisteren een ontspanningsmassage gehad en lees nu dat dat eigenlijk niet mag in het eerste trimester ivm risico op een miskraam. Ik heb gezegd dat ik zwanger was en kreeg een zwangerschapsmassage, maar ook dat wordt afgeraden om eerste trimester… begin me nu een beetje ongerust te maken…. ?

Ik ga me hier ook even melden. Ik zit al in het april 2022 topic, maar ik twijfel of het eind maart of begin april is (ene berekening zegt 30 maart, andere 2 april, ik wissel een beetje qua lengte van cyclus). Aangezien ik hier wel ook meelees, kan ik me ook net zo goed even melden ?.
Ik ben 30 jaar en ben nu een dikke 5,5 week zwanger. Verloskundige een week geleden gebeld en heb 17-8 de eerste echo. Ik heb wel al wat last van kwaaltjes, namelijk veel last van mn darmen, moeheid en erg pijnlijke borsten. Sinds gisteren is de misselijkheid echt begonnen. Al neem ik dit natuurlijk allemaal voor lief, want het is voor een heel goed doel ?!

@mamavaneenvlindertje Ja, ik zag je ook al bij beide voorbij komen ?. Volgens mij lopen we ook redelijk gelijk. Jij bent volgens mij net een paar dagen verder als dat ik ben, ben nu namelijk, volgens de app, 5+5. En hebben ook rond dezelfde tijd de eerste echo!

@Bibiwa Klopt wat mamavaneenvlindertje zegt. Mijn dietist vertelde dat ze pas met dikke 6 weken wist dat ze zwanger was en een week eerder nog esn festival had gehad, waar ze dus meer dan genoeg gedronken had en nog wel ergere dingen ?, zoals ze het zelf noemde. En die heeft nu een gezond kindje van 1,5 rondlopen.

Terug
Bovenaan