Maart 2022.

Ik ben uitgerekend op 8 maart. Op 26 juli de vroege echo gehad en daar zag alles er goed uit. Gelukkig geen last van misselijkheid, maar wel veel rugpijn en groeipijn. Mooi meegenomen: vollere borsten, sterkere nagels en haar. Allemaal veel succes met de zwangerschap.

Je moet me even wegwijs maken. Hoezo opnieuw testen? Is dat gebruikelijk? En dan een normale test of echt de hcg waarde? 

@All, volgens mij lees ik alleen maar goed nieuwsberichten over de echo's. Heel fijn! 

Vorig jaar ben ik bevallen van een verse tp dochter ;) Daarvoor 3 andere terugplaatsingen gehad (1x vers, 2x cryo) maar daar niet zwanger van geworden. Nu 15mnd na de geboorte van onze dochter weer een cryo tp gedaan en meteen raak. Kon/kan het niet geloven! Schrok dus wel van het bloedverlies, maar was maar heel kortdurend en zonder stolsel verlies en zonder buikpijn en kramp. Dus ik houd hoop... Jij voor het eerst zwanger?? Ivf traject gehad?

Nee dat is niet gebruikelijk. Ik had bij 6wk en 2dag opeens kortdurend bloedverlies. Een echo had toen nog geen zin (wilde ik natuurlijk wel). Maar heb ik dus morgen bij 7wk en 2dag zwangerschap, omdat ze dan ook een hartactie kunnen waarnemen. Maar ze willen dat ik sochtends dan eerst thuis nog eens een zwangerschapstest doe ivm het bloedverlies dat ik heb gehad. Het kan zijn dat die negatief aangeeft als er sprake is geweest van een miskraam. Maar goed deze kan ook nog (onterecht) positief aangeven na een miskraam dus ik hoop dat de test positief is en dan smiddags in het ziekenhuis een echo om te horen of het écht goed is of niet....

Oh jeetje. Dus extra spannend voor jullie! Jullie zijn al een heel traject verder. Diep diep diep respect. Voor ons is het de tweede. We zijn al gezegend met een zoontje van 2. 

Terug
Bovenaan