Maart 2022.

Thanks!!

Heeft er trouwens iemand in het eerste trimester ook wel eens last van steken? Ik had zojuist echt heeeele ferme steken in het gebied van m’n baarmoeder.

Even van me afschrijven, vandaag 10+2 al dagen voel ik me eigen prima geen klachten kwaaltjes etc. Maar dat maakt toch ook wel weer bang.
Intensief dromen over nare dingen, echo geen teken meer van leven start van miskraam... hele hoofd gaat met me op hol.
Het zal wel komen omdat het rond deze tijd wel echt het einde van een eerdere zwangerschap was.
Iedere keer na het toilet heb ik een opgelucht gevoel van geen bloed te hebben gezien. Kijk zo uit naar aanstaande dinsdag dan hebben we weer een echo staan.
Hoop dat het jullie beter vergaat ... maar op dit moment is het mij allemaal even te spannend.

Hi Egeltje!
Ik ben nu 7w6d en vind het ook erg spannend!
Angst om bloed te zien bij het vegen of geen kloppend hartje bij de volgende echo. 
Mijn verloskundige heeft wel hartjesspreekuur op elke donderdag ochtend. Zodat je ff naar het hartje kan kijken. Maar ik kan daar helaas niet terecht vanwege nieuwe werk.
Mijn volgende echo heb ik wanneer ik 11w1d ben. Dat is over ruim 3 weken pas :( 
Ik hoop dat je dinsdag een super echo te zien krijgt! 

Oh wat irritant shannyy. Maar ja nieuw werk is ook wel belangrijk om je voor in te zetten. Wel te doen nu je zwanger bent?
Ik heb het geluk dat ik nu vakantie heb dus lummel lekker in en om huis

Minder fuck dat is het ... dromen met al die ellende en zo ontzettend realistisch. En achteraf blijkt het loos alarm.

Gisteren echo gehad alles akkoord. Datum is nu definitief gezet op 3 maart.
Gister dus direct kraamzorg geregeld. En eind van de week mag ik bloedprikken voor nipt.
Wel was ik zelf iets afgevallen... maar niets om me zorgen over te maken.

Nu langzaam aan wat mensen vertellen dat we gezinsuitbreiding krijgen.

Hoe gaat het met de andere dames?

Terug
Bovenaan