Maart 2022.

Hier is alles goed. Zondag een goede echo gehad. Ben er wel onzeker onder dat de misselijkheid zo goed als verdwenen is. Ik was eerst van ongeveer week 6 tot 8 dagelijks licht misselijk en nu sinds drie dagen niet meer. Ook al was de echo dus positief ben ik er wel onzeker door…

Fijn dat je ook een goede echo gehad hebt trouwens!

Hier gaat t wel okay.De misselijkheid begint nu wel wat te komen. Ook ben ik ontzettend moe. Kan de hele dag wel slapen??
Volgende week echo. Vind het heel spannend

Fijn dat je echo positief was Bibi, is een geruststelling. Misschien ben je gewoon even wat minder misselijk als je geweest bent.. was dat ook een beetje misselijkheid door spanning...

Wat fijn, goede echo’s! Hier aanstaande maandag de termijn echo. Voel me sinds week 6 eigenlijk wel continu belabberd dus hopelijk is dat snel over.. ?

Heeft er al iemand een beetje een buikje? Ik ben zwanger van kindje 2 en slank van mezelf, maar zie echt al een buikje! Heb me qua eten (wegens m’n belabberdheid) ook wel echt laten gaan de afgelopen weken, dus kan ook daaraan liggen haha..

Haha Soofmaart, hier hetzelfde! Ik krijg op straat al vragen in de buurt of er een kleine op komst is (morgen 10 weken). Ik heb ook mijn zwangerschapsbroeken alweer aan, want mijn gewone broeken pas ik al niet meer! 

Hoi dames,

Wij hebben vandaag ook een positieve echo gehad op 7 weken en 3 dagen, uitgerekende datum blijft 29 maart. Nu weer toeleven naar de termijnecho.

Ik merkte al vrij snel weer vlagen van misselijkheid, maar ben ook erg duizelig door een lage bloeddruk. Blij dat ik thuis werk deze keer zodat ik soms wat meetings liggend kan bijwonen (camera uit) ?

Wat leuk om al jullie verhalen te lezen!
Zelf zwanger van ons eerste kindje, maandag 10 weken! Erg spannend allemaal maar kan niet wachten om onze kleine donderdag weer op de echo te zien!
Voor nu uitgerekend op 14 maart

Terug
Bovenaan