Maart 2022.

Soofmaart, ook hier precies hetzelfde. Bij mijn eerste zwangerschap kon ik tot 14/15 weken nog mijn kleding aan. Eerste jeans gaat al amper dicht met 7 weken.
Afgelopen dinsdag onze eerste echo gehad en alles goed. Hele opluchting maar blijf het eerste trimester spannend vinden... Hoe staan jullie hierin? 

Ik blijf ondanks de echo’s het heel spannend vinden vanwege eerdere ervaringen. Vandaag met 9 weken een echo gehad, positief. Maar ik kijk echt ontzettend uit naar 12 weken.

Vanmorgen een goede echo gehad ? kom nu uit op 7+3 weken en dat zou betekenen dat mijn uitgerekende datum 1 april is! Ik schipper dus een beetje tussen het maart en april forum in, maar even afwachten wat de "definitieve" datum zal zijn bij de termijnecho op 8 september ?

Vanmiddag de eerste echo gehad! Zag er allemaal goed uit en we hebben ook een kloppend hartje gezien ??. Het is nog allemaal wat onwerkelijk. Enige probleempje was dat mijn bloeddruk wat hoog was, maar dat zou in de gaten worden gehouden. Volgens de berekening van de verloskundige ben ik wel iets naar voren (van 7+4 naar 7+6) gezet en voor nu uitgerekend op 30 maart, maar dit kan natuurlijk nog veranderen bij de termijnecho (staat gepland op 7 sept).

@Froemeltje. Ik zal ook rond die datum uitgerekend zijn.
@Mylwen wat fijn dat de echo goed was! Bloeddruk in de gaten houden idd, maar dat doen ze vast.
Morgen hebben wij de eerste echo, zal dan meer over de uitgerekende datum horen??

Hier gisteren de termijn echo gehad en alles was goed! ? 5 maart 2022 is de datum nu.

@mylwen: mijn bloeddruk is altijd goed maar tijdens en na mijn vorige bevalling schoot hij ernstig omhoog. Ik krijg nu een consult met een gyn en dan mogelijk preventieve medicatie om datzelfde te voorkomen tijdens bevalling en kraamtijd. Ben benieuwd wat er uit het consult komt. Idd goed om in de gaten te houden dus, die bloeddruk!

Gisteren ook de eerste echo gehad. Een mooi kloppend hartje gezien ? 7w5d zwanger gisteren, precies zoals ik zelf ook had berekend. Voor nu de uitgerekende datum op 30 maart.

Gisteren ook de eerste echo gehad. Een mooi kloppend hartje gezien ? 7w5d zwanger gisteren, precies zoals ik zelf ook had berekend. Voor nu de uitgerekende datum op 30 maart.

Terug
Bovenaan