Dag dames,
Ik las al een tijdje (stiekem) mee en wil nu ook af en toe meeschrijven, als dat mag.
Ik ben nu 14+3 zwanger van ons eerste kindje. Wij zijn al oudere ouders (in spe): ik ben 40 lentes jong en mijn vriend een paar jaar ouder en dat zorgt ervoor dat ik het wel erg spannend vind allemaal. De uitgerekende datum is 4 maart. En gelukkig waren de nipt en 13-weken echo helemaal goed. (Een 'eigenwijs' kindje dat beweegt als het stil moet liggen en andersom, haha.)
Vanwege mijn leeftijd (o.a.) heb ik een medische indicatie en ga ik naar de gynaecoloog in het ziekenhuis.
Egeltje: wat jammer dat jij niet in aanmerking komt voor de 13-weken echo. Volgens mij is jouw uitgerekende datum een dag voor die van mij en ik kwam er wel voor in aanmerking. (Vreemd, want dan was jij op 1 september 13+6?) Altijd fijn om het hartje te zien of horen. (Ik heb het nog niet mogen horen, trouwens, maar we hebben overmorgen een afspraak bij de gyn dus wie weet.)
Lieve froemeltje, ook al ken ik je (nog) niet, maar wat een ontzettend naar nieuws. Heel veel sterkte voor jullie.....
Helaas kan ik mijn gebruikersnaam niet aanpassen. Maar noem mij maar Cicil. (Verbastering van mijn voornaam.) Dat klinkt wat persoonlijker dan gebruikernrzoveel.