Maart 2022.

Hallo allemaal,
@mamavaneenvlindertje wat heftig! Wens jullie heel veel sterkte!. 
Ik ben zelf als het goed vandaag 8.6 weken zwanger van me 3e zwangerschap. Zoals het er nu uitziet 25 maart uitgerekend maar we hebben 31 augustus onze termijnecho. Op het begin waren we achteraf te vroeg met de vroege echo was een vaag beeld. Maar op 5 augustus was er een kloppend hartje te zien. Zelf veel last van misselijkheid en heel moe, herken ik trouwens helemaal niet van me vorige 2 zwangerschappen toen beide keren alleen hoofdpijn. En heb 2 jongens 1 van 4 en 1 van 1. Dus stiekem hopen we een beetje dat dit een meisje is hihi. Op moment zit ik thuis na een dagje zh heb schijnbaar een flinke urineweginfectie?! En zat verstopt. Maar gelukkig met de baby alles goed hoe is het met jullie?

Liefs Quinty

Bah wat een nieuws mamavaneenvlindetje...
Zoals al gezegt jij bepaald of je het laat opwekken of dat het natuurlijk komt !!!
Heel veel sterkte!!!

Fijn te lezen dat de andere dames goede echo's hebben. Wij hebben gisteren de uitslag van de Nipt ontvangen... zo blij met het resultaat geen afwijking gezien.
Inmiddels ook op werk verteld dat ik zwanger ben... kon er niet meer omheen pas alleen nog een zwangerschapsbroek ?

Hallo allemaal! 

Hoop dat ik er nog bij mag ;)  wij zijn inmiddels 12wk zwanger van ons 3e 'wonderkind' (na twee IUI kinderen besloot deze spontaan te komen!)  ik ben 6maart uitgerekend! :D 

Hoi hoi , kan ik er ook nog bij ;-) ? Ik ben 39 jaar en voorlopig uitgerekend voor 10 maart 2022 . We zijn zwanger na jaren proberen en een 3e IUI poging ....volgens mijn berekening 8 maart 2022 dus morgen 12 weekjes .Vrijdag heb ik mijn 2e echo en begin meer en meer ongerust te worden dat er toch iets mis zal zijn .Ik had mijn eerste echo al op 6w4d , we hebben toen een mooi kloppend hartje gezien , maar toch vind ik het een lange periode om te wachten .Verder ben ik enorm moe en gans de dag door wat katerachtig  .... Maar het ergste zijn mijn hormonen (zegt mijn man toch).Mijn onzekerheid in combinatie met de vermoeidheid en hormonen , zorgen af en toe wel eens voor een kleine uitbarsting .Zijn er nog vrouwen die hier veel last van hebben of waar dit voor strubbels zorgt ?
@Mamavaneenvlindertje heel veel sterkte !!!! 

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes♡

De miskraam is nog niet op gang. Vrijdag ga ik naar de gyn om te kijken en de vervolgstappen te bespreken. Het is zo niet leuk om zoiets te moeten afwachten nu..

Iedereen verder gefeliciteerd met goede echo's en zwangerschappen♡.

Terug
Bovenaan