Maart 2022.

Wat verdrietig Froemeltje, heel veel sterkte!

Ik heb vandaag de termijnecho gehad.
Verloskundige was niet zo blij met de pinda, want die was de hele tijd aan het springen ?. Ze kreeg ook niet echt mooie foto’s. Maar ze telde 2 armen en 2 benen, je zag de kaken al heel goed en we hebben het hartje horen en zien kloppen. Ik ben wel nog een dag vooruit gezet en de officiele uitgerekende datum is nu 29 maart 2022.

Fijn om te horen dat jullie ook een goede 13-wekenecho hadden. Erg fijn dat dit sinds vorige week kan. Zorgt, bij mij althans, voor wat minder onzekerheid. En ook fascinerend hoe snel zo'n kleintje nu groeit en wat je op zo'n echo allemaal kunt zien. 

Wij hadden woensdag een afspraak (controle) bij de gynaecoloog staan. En we hadden het geluk dat er alweer een echo gemaakt werd (2e binnen een week, wat een geluk). Alles was goed met onze mini. De gynaecoloog zei dat onze mini een perfecte start heeft. Hij/zij groeit goed en er was een stevig kloppend hartje te horen. (Was de eerste keer dat wij het hartje hoorden.)

Hebben jullie het hartje al gehoord?

Wij hebben afgelopen woensdag de termijnecho gehad. Alles was goed en 3 dagen vooruit gezet. Uitgerekende datum nu 27 maart. De kleine was erg beweeglijk en moeilijk in beeld te vangen, maar wat we gezien hebben was helemaal goed! Het hartje hebben we ook gezien en voor het eerst gehoord. Over 2 weken mogen we voor de 13 weken echo ?

Hier ook vandaag de termijnecho gehad en vooruit gezet, de nieuwe uitgerekende datum is 26 maart. Erg benieuwd naar de 13e weken echo ondanks dat ze nu ook al erg goed beeld had en veel kon zien. Vorige week een bloeding gehad en was even spannend maar gelukkig was alles in orde en hebben ze geen oorzaak gevonden. Worden bij jullie ook de kwaaltjes al wat minder?

Ik ben nog steeds wel moe. Misselijkheid niet echt meer. Heel soms een beetje voor het slapengaan. Verder wel wat last van bekken en heel soms maagzuur.

Wij hebben gisteren de uitslag van de NIPT terug gekregen. Geen afwijkingen gevonden en ook geen nevenbevindingen ?. Ik begin er nu langzaam gelukkig steeds meer vertrouwen in te krijgen dat het allemaal goed gaat komen!

Mijn kwaaltjes beginnen gelukkig ook wat minder te worden, het moe zijn en last van mn darmen is er nog wel, maar de misselijkheid nog maar heel af en toe gelukkig en mijn borsten zijn ook lang niet meer zo pijnlijk als eerst.

Terug
Bovenaan