Maart 2022.

Ik tik bijna de 39 weken aan en Voor mij wordt het zwanger zijn ook steeds minder plezierig ? kwaaltjes worden steeds aanweziger. De kleine heeft veel momenten van intensief bewegen waardoor het net voelt of hij heel mijn bekken en bekkenbodem uit elkaar trekt. Stekende pijn van onderen daardoor en vaak ook wat urineverlies waardoor ik steeds denk dat mijn vliezen breken haha. Natuurlijk zijn er ook momenten dat het gewoon goed gaat en dan geniet ik er ook nog van, maar de zorg voor mijn andere zoontje is ook echt steeds moeilijker wat ik wel sneu vindt. Gelukkig kan hij er heel goed mee omgaan en snapt hij wel waarom mama hem even niet op kan tillen. Nog eventjes en dan hebben we allemaal ons kleine frummeltje in onze armen ?

Vanochtend zijn wij trotse ouders en grote broer geworden van een jongetje genaamd Tijs! Nu herstellen na de keizersnede, maar we maken het allebei heel goed! Allemaal succes nog met de laatste loodjes en ik wens iedereen een fijne bevalling en gezonde kindjes toe! ?

Een vals alarm vannacht ? oefenweeen en vochtverlies; maar geen vruchtwater. Inmiddels begint het iets rustiger te worden. Erg gek om mee te maken. Ik dacht echt dat de bevalling aanstaande was :)

Hahaha, herkenbaar, ik had gisteren overdag hetzelfde. Bij mij komt het waarschijnlijk doordat ik net wat teveel gedaan heb. We zullen zien of er nog wat gaat gebeuren. Ik merk wel echt dat die laatste loodjes zwaarder beginnen te worden. Wij hebben een geplande keizersnede staan (ivm stuitligging en het niet willen inleiden bij een stuitbevalling), maar ga wel een stuitbevalling proberen, mocht de kleine eerder komen (waar ik stiekem een beetje op hoop). Wanneer ben jij precies uitgerekend ook alweer, Bibiwa?

Bij mij ging het nu eigenlijk wel lekker. Het lopen ging wel heel wisselend, maar verder weinig gekkigheid. Ik ging ook in m’n oude tempo door met dingen. Misschien dat dat nu inderdaad minder handig is. Ik ben 20 maart uitgerekend. Had dus ook nog niets verwacht. Omdat we vannacht en vanmorgen echt dachten dat het zo ver was hebben we gelijk een flinke slag geslagen in een aantal dingen die we nog moesten doen haha. Dat is nu wel mooi alvast geregeld! Wanneer ben jij uitgerekend? En wanneer is de keizersnede gepland?

Op zich natuurlijk niet verkeerd om alles zover af te hebben. Ik heb ook al zover alles klaar, terwijl ik pas op 29 maart ben uitgerekend. Wanneer de keizersnede is, laat ik erna weten, haha.

Terug
Bovenaan