Maart 2023

[quote quote=10568491] Hey Daniele,Ja miskraam was inderdaad verschieten. Ik heb ook PCOS, hierdoor echt verschoten dat ik meteen na miskraam terug zwanger ben? Tof dat we zo dicht bij mekaar zijn uitgerekend! Is dit ook jullie 1ste kindje?[/quote]

@Chelss
ja is ons eerste kindje die van jullie ook?
Hoe voel jij je? 
Ik mij niet zo heel geweldig, ben echt extreem moe mijn HB gehalte is ietsje verlaagd maar daar doen ze niks aan. Dus ga proberen met voeding het meer op te pakken. Maar die moeheid is echt zo vreselijk, vandaag ben ik vrij maar ik ben echt helemaal niks waard zit mezelf in de weg. Ga vandaag ook helemaal niks doen en probeer echt m'n rust te pakken. 

Herkend iemand dit? Hoe gaan jullie hiermee om? Ook gezien je werk etc? 

[quote quote=10568730] Leuk dat jij ook de 7e bent uitgerekend! Ik stel wel zo mooi een facebookgroep voor, maar ik heb geen idee hoe ik dat aanmaak? is 1 van jullie zo handig?[/quote]

@Bme
Ja lijkt me heel leuk! Vind het fijn ervaringen te kunnen delen aangezien het ons eerste kindje is. Ik ben voor nu (nog) wel een beetje voorzichtig gezien de prille zwangerschap. Maar ik weet dat je een privé fb groep kunt aanmaken (dat heb ik eens gedaan voor m'n werk) 

Zal ik kijken hoe ik dit kan doen? En het dan delen? Volgens mij kan dat wel met een link namelijk. 

[quote quote=10569154]

@Bme
Ja lijkt me heel leuk! Vind het fijn ervaringen te kunnen delen aangezien het ons eerste kindje is. Ik ben voor nu (nog) wel een beetje voorzichtig gezien de prille zwangerschap. Maar ik weet dat je een privé fb groep kunt aanmaken (dat heb ik eens gedaan voor m'n werk) 

Zal ik kijken hoe ik dit kan doen? En het dan delen? Volgens mij kan dat wel met een link namelijk. [/quote]Ja als jij het wilt proberen, dat zou fijn zijn! Ik zit ook in een facebookgroep van mijn dochter, maar die heeft ook iemand anders gemaakt. Delen via een link zou fijn zijn☺️

Ik heb een fb groep aangemaakt maar heb al 3 keer geprobeerd de link hier in te voegen maar dat doet hij niet... 

Iemand idee hoe we dit anders kunnen doen? De groep is dus wel aangemaakt. 

Wacht.. weetje wat ik doe.. ik maak de groep even openbaar (hij heet maart 2023) ik zet hem wel op privacy maar jullie kunnen hem wel vinden. Als iedereen erin zit dan zet ik hem weer op privacy (dan kan niemand de groep vinden) anders zie je geloof ik wie er lid is. 

[quote quote=10569193]Wacht.. weetje wat ik doe.. ik maak de groep even openbaar (hij heet maart 2023) ik zet hem wel op privacy maar jullie kunnen hem wel vinden. Als iedereen erin zit dan zet ik hem weer op privacy (dan kan niemand de groep vinden) anders zie je geloof ik wie er lid is. [/quote]Ik kan hem niet vinden..?

[quote quote=10569195] Ik kan hem niet vinden..?[/quote]
Als het goed is nu wel. Hij staat openbaar maar je moet je wel even aanmelden. Lukt het nu? 

[quote quote=10569196]
Als het goed is nu wel. Hij staat openbaar maar je moet je wel even aanmelden. Lukt het nu? [/quote]Nee, ik zie alleen maar groepen waar al veel mensen inzitten ?

Terug
Bovenaan