Maat 50 echt nodig?

<p>Hoi,</p><p>Over een paar daagjes verwachten wij ons eerste kindje. Wij hebben eigenlijk alleen maatje 56 setjes kleertjes gekocht. Omdat je vaak de mouwtjes beetje op kan rollen en 50 soms niet eens past.</p><p>Nu twijfel ik op het laatste moment toch.. heb ik 50 echt niet persee nodig? Is 56 ook prima?</p>

Ik ben ook bijna uitgerekend en heb wel de combi maat 50/56 maar niet enkel 50. Dit wordt onze 3de en de andere 2 waren geen kleintjes. Jongens zijn ook vaak iets groter. Ze groeien er zoooo snel uit. Denk niet dat je nog extra van 50 nodig hebt. Heb je een groeiecho gehad? Dan kunnen ze het vaak een beetje inschatten....

[quote quote=10191746]Ik ben ook bijna uitgerekend en heb wel de combi maat 50/56 maar niet enkel 50. Dit wordt onze 3de en de andere 2 waren geen kleintjes. Jongens zijn ook vaak iets groter. Ze groeien er zoooo snel uit. Denk niet dat je nog extra van 50 nodig hebt. Heb je een groeiecho gehad? Dan kunnen ze het vaak een beetje inschatten….[/quote]
Ja die heb ik gehad. Korte beentjes maar wel een groot hoofdje en buikje. Ik word deze week ingeleid met 38 weken.

Ik had bij mn eerste kindje geen 50, wel spijt van gehad. Nu voor de 2e wel maat 50 gekocht. Zijn jullie zelf klein of groot? Als je zelf niet zo groot bent, is de kans groot dat je baby ook niet heel groot is. Maar als de baby d'r is, kan je altijd nog online bestellen. Dat is er ook de volgende dag.

Ik had bij mn eerste kindje geen 50, wel spijt van gehad. Nu voor de 2e wel maat 50 gekocht. Zijn jullie zelf klein of groot? Als je zelf niet zo groot bent, is de kans groot dat je baby ook niet heel groot is. Maar als de baby d'r is, kan je altijd nog online bestellen. Dat is er ook de volgende dag.

Grappig ik ook deze week met 39 weken. Spannend hè? Ik denk dat je het wel redt qua kleding. Mouwtjes en pijpjes gewoon omslaan desnoods.

Terug
Bovenaan