Maat 50 echt nodig?

Mijn meisje is nu 2 maanden en nog steeds mt 50 aan. Ze was met de geboorte 3065 gr. Er werd ook geschat op 6 pond. Ik heb mt 50 bijgehaald zelfs. Had ook maar 2 pakjes. Nu heb je zo wat besteld / gehaald natuurlijk. 

Wij hadden 1 pakje 50 maar hebben echt moeten bijhalen.. er werd gezegd dat wij een groot kindje hadden maar achteraf bleek dit niet zo te zijn

Hoihoi, 

ik had ook veel 50/56 ik had 3 dagen voor dat ik bevallen ben nog rompers maat 44 gehaald bij de zeeman.. gelukkig maar want mijn dochtertje was heel klein..45 cm. Ze is nu 3 maanden en past van sommige merken past ze nog steeds maat 56.

ze heeft de eerste maand echt geleefd in veel te grote kleding.
dus paar maatjes 50 moet wel kunnen, desnoods hou je de bonnen en was je voor de zekerheid nog niks zodat je het naderhand kan ruilen 

Hoihoi, 

ik had ook veel 50/56 ik had 3 dagen voor dat ik bevallen ben nog rompers maat 44 gehaald bij de zeeman.. gelukkig maar want mijn dochtertje was heel klein..45 cm. Ze is nu 3 maanden en past van sommige merken past ze nog steeds maat 56.

ze heeft de eerste maand echt geleefd in veel te grote kleding.
dus paar maatjes 50 moet wel kunnen, desnoods hou je de bonnen en was je voor de zekerheid nog niks zodat je het naderhand kan ruilen 

Ik ben bevallen met 41 weken een jaartje geleden, en onze man heeft zeker de eerste maand in maat 50 gezeten. Was dan ook wel een tenger mannetje, maar maat 56 was vooral heel wijd. 

Wij hadden alleen maat 56. Maar goed ook. Onze dame werd geboren met 52cm. Die theorie over zelf klein zijn= een kleine baby, gaat bij ons niet op. Ik ben zelf 1,57m. Als ze trouwens kleiner was geweest, had ik nog niks bij gekocht. Zonde van het geld, dan rollen we maar een beetje op. Als je twijfelt: de boxpakjes van Name It vallen wat kleiner. Als je die in 56 koopt, dan zit ie tussen een normale 50 en 56 in. Succes nog even!

Ik heb wel maatje 50 gehad, was ik wel blij om. Mijn zoontje heeft het uiteindelijk 6a 7 weken gedragen. Maat 56 daarna maar 4.

Ik heb nooit maat 50 gekocht. Mijn dochter was bij geboorte 4365 gram dus pastte prima in maat 56. Maarja je weet natuurlijk niet hoe groot je kindje wordt. 
Ik zou het gewoon even afwachten. Als de baby er is en het is een klein kindje, heb je binnen een dag een paar pakjes op internet besteld in maat 50 en de volgende dag in huis! T is ook zonde als je het koopt en je kindje is er gelijk al te groot voor.

Terug
Bovenaan