Mag ik even klagen, huilen, gal spuwen, gehoord worden..??

Hoi Happy M,

Wat ellendig zeg! Ik zou me zeker zo precies hetzelfde gevoeld hebben. Als mijn man dit zou doen dan zou ik ongelooflijk boos en verdrietig zijn. Natuurlijk gaat het niet om het kadootje. Het gaat erom dat er iets heel belangrijks in je leven is gebeurd: Je bent MAMA geworden en dat van een heerlijk boefje.
Ik heb een man die alles vergeet, dat weet ik en dus heb ik heel egoistisch al twee weken lang folders neergelegd waar met koeienletters Moederdag op stond.......en ik heb gezegd dat ik dat samen met hem en Hjerre wilde vieren...hij was dat met mijn verjaardag vergeten.
Jou man is het niet vergeten en dan zou ik zooooo kwaad zijn!!!!
Wij hebben niet veel geld, maar mijn mannetje had een heerlijk ontbijt op bed gegeven met mijn knul en een lief kadootje gekocht namens Hjerre: badschuim, heerlijk!
Zo moet dat toch kunnen.
Ik zou hem maar even lekker negeren en dan heel hard gaan huilen.. zoiets mag die niet vergeten...

Groetjes Hanneke

Stiekem hoop ik dat hij er toch nog aan denkt!

Gossie zeg, wat zou ik gekwetst en teleurgesteld zijn zeg! Niet eens boos, maar tot in de grenzen van mijn verse moeder hartje gekwetst!! Het gaat niet om de cadeaus, maar om de spanning die het meebrengt, de gezelligheid van zo'n dag, het samen zijn! Ik zou eerst afwachten, dan kniezen en mokken en dan een onbedaarlijke pot gaan zitten janken vrees ik! Juist omdat wij wel een feest van vaderdag zouden maken

Cadeautje van mij (en alle andere mama's denk ik): Een hele dikke knuffel vandaag!!!

-X- Marieke

Nou... helaas geen cadeautje voor mij dit jaar. Hubbie kwam net naar boven met de vraag wat er aan de hand is, omdat ik zo stil ben...

Nou... dáár kwamen de waterlanders... En een (bijna onverstaanbare) spraakwaterval van mij, waarom hij verzuimd heef ook maar ìets te doen voor moederdag. Ik heb hem ook verteld dat het niet eens een duur cadeau hoeft te zijn, maar gewoon de aandacht, het idee....

Hij wist niet dat dit zoveel voor mij betekende zei hij. Hij had niet gedacht dat ik zo zwaar aan moederdag tilde... Ik heb hem nu even duidelijk laten merken, dat dit dus wel zo is...
Even later... HIJ in tranen. Hij voelde zich behoorlijk schuldig/kut/knullig... Hij zei: volgens mij kan ik dit niet weer goed maken, hè?.....
Nou ja... het speet hem enorm in ieder geval... hij weet in ieder geval nu wèl dat moederdag voor mij nèt zo'n speciale dag is als m'n verjaardag....

Bedankt voor jullie lieve reacties...
happyM.

Goed zo!!!! Ik geloof niet dat hij het nog ooit gaat vergeten.

Goed zo!! Zit er toch nog gevoel in z'n donder!! Zie je wel, je moet het niet voor jezelf houden. Mannen voelen het blijkbaar niet altijd aan en hebben dus een extra reminder nodig.
Je hebt hem toch wel laten weten dat ie het morgen nog goed mag maken hè ?(haha)
Liefs Nelleke

HAHAHAHA, nee, maar dat ga ik hem zometeen nog wel ff vertellen hahahaha.

tnx

happyM.

goed dat je het toch verteld hebt aan hem, zulke dingen moet je niet opkroppen.
En laat hij zich maar even lekker lullig voelen dat heb jij de hele dag al gedaan.

Groetjes sandra

HOi marieke,
nou ik weet precies hoe je je voelt...19 april jarig geweest, maar ik heb niks gekregen hij heeft niet eens de moeite genomen, zelfs niet eens iets wat de kinderen konden geven, l was het maar iets kleins...
Dus gister zei ik al, morgen is het moederdag of doe je precies hetzelfde als met m'n verjaardag. Na die opmerking is hij een half uur later vertrokken en kwam een uurtje later terug met 2 planten, kwakte ze neer van alsjelieft.... Nou op die manier hoeft het ook niet..
Gelukkig heb ik van mijn lieve kevan zo'n mooi zelf gemaakt kado gekregen, dat de tranen bijna in mijn ogen stonden....wat is het toch een lief mannetje!

groetjes kim

Terug
Bovenaan