Mag ik even klagen, huilen, gal spuwen, gehoord worden..??

Jammer is dat he. Mijn vent had er ook niet zelf aan gedacht.....ja toen ik de avond ervoor een hint gaf van zo ben benieuwd hoelang ik morgen mag uitslapen. Toen zei hij: oh ja moet ik nu nog naar de winkel voor een ontbijtje??? Ondanks dat hij het echt wel wilde halen op dat moment hoeft het dan voor mij niet meer. Hij zei dat hij nog wel wat met sven zou maken. Maar dat was hij dus ook vergeten bleek de dag erna. Ik mocht uitslapen zolang mirthe me zou laten (want hij krijgt haar toch niet stil) de kleine schat liet mama tot 9.00 liggen. Dank je wel mirthe!. Beneden aangekomen lag manlief lui op de bank...verder was het nog een zooi. Had niet eens even de vaatwasser in en uit geruimt. Grrrr ach ja. Wel was hij volgens mij super trots op zichzelf   dat hij toen Sven wakker werd (om 8.00...dus papa had het niet zwaar) met hem naar beneden was gegaan en ik het niet eens (dacht hij) gemerkt had.
MANNEN!!!

Mannen! Wat een rare wezens hihi. Soms zou het wel handig zijn om lesbisch te zijn. Vrouwen begrijpen elkaar gewoon veel beter....
Hihi nee begin niet te twijfelen aan mijn geaardheid hoor.

Hoop gewoon dat alle teleurgestelde moeders met moederdag toch aan hun man duidelijk hebben kunnen maken dat het volgend jaar beter moet!!
Ik heb dit jaar wel iets gehad en krijg vandaag ook nog iets.. Maar het had bij mij ook wel iets anders mogen gaan, al klaag ik niet hoor. Dus met vaderdag ga ik hem zo verwennen dat hij gewoon een schuldgevoel krijgt.

Happy M laat me weten of je alsnog iets gekregen hebt!

Liefs Kirsten mv Tyche

Terug
Bovenaan