Mag ik even klagen, huilen, gal spuwen, gehoord worden..??

Natuurlijk mag klagen. Maar mijn mannetje zou het gelijk gehoord hebben. Een ontbijtje op bed is natuurlijk zo gemaakt!

Annemieke

Ik heb dan het geluk dat ik een vent heb die wel aan zulke dingen denkt..
Briefje op het stuur van de auto als je s'morgens weg wilt rijden, kaartje onder het kussen als hij weet dat ik me zorgen maak over een toets de dag er na etc,..

Dus er zijn wél mannen die dit zonder "hints" aanvoelen..

Esmé mv Kay

oh, gelukkig, het soort is nog niet uitgestorven! Dat geeft weer hoop voor de toekomst!

Jeetje Marieke, wat zul je je knap K*t gevoeld hebben en vooral omdat je weet dat andere mama's wel iets van hun kroost of hubbie gekregen hebben. Meissie echt knap dat je je toch uitgesproken hebt tegen hem. Nu weet hij ook hoe wij vrouwen in elkaar steken en dat wij dit soort dagen toch echt nodig hebben. Misschien komt hij volgende week wel opeens met iets thuis omdat zijn geweten dan toch nog opspeelt.
Ach en weet je er komt ook nog een vaderdag en dan kun je hem toch maar mooi even laten voelen hoe jij je vandaag gevoeld hebt. (en dan aan het eind van Tycho's dag nog een kleinigheidje geven).

Meisje kom op er zijn gelukkig nog meer moederdagen in het verschiet, maar je eerste is jammer genoeg niet zo gelopen als dat je gehoopt had.

Groetjes en dikke knuf Jolanda

Gossie Happy M,

Wat zonde nou,maar ik ben blij voor je dat hij er zo'n spijt van heeft en ik weet zeker dat hij dat morgen goed maakt.Het is niet alleen om het krijgen ,maar ook de waardering voor het feit dat je moeder bent en zo goed zorgt voor je gezinnetje.En met vaderdag is dit uiteraard andersom ook...Laat hem met vaderdag maar zien hoe het wel moet!

Groetjes en veel liefs Kitty en Tess.

PS:Je bent een hele lieve Mama hoor Happy M.        

Wat een rotdag moet jij gehad hebben.
Wel goed van je dat je hem er toch op aangesproken hebt en hij
zich toch wel schuldig voelt.
Misschien morgen alsnog die fiets kopen/krijgen?

groetjes Anke

Nou, ik open net mijn windows-scherm... staat in plaat van een foto van Tygo (die ik er altijd op heb staan) een gedicht....

Met de naam "Tygo en pappa" eronder...

happyM.  

Terug
Bovenaan