mama's in de regio Weert ?

Hallo dames,

Ik lees sinds kort mee op dit forum.

Ik vroeg me af of er ook mama's zijn die in de buurt van Weert wonen om misschien eens mee af te spreken of om mee te kletsen.
Wij hebben sinds 19 maart een zoontje, Lucas heet hij.
Ik heb wel vriendinnen en familie die ook kindjes hebben, maar die wonen niet echt hier in de buurt.

Ik ben zelf bijna 28 jaar en werk sinds de bevalling drie dagen en dat bevalt me prima !

groetjes Victoria

Hoi Victoria

hier een mama uit stramproy.
Ik ben 28 jaar en op 11 maart is mijn zoontje Dean geboren.
Ik werk ook 3 dagen in de week maar dan in ploegen. is beter te combineren met mijn man.
Dan hoeven we Dean niet zo vaak weg te brengen, maar anders past mijn moeder op (die woont in Weert)

groetjes Danielle

Hoi Danielle,

Dat is fijn dat je Dean niet zo vaak weg hoeft te brengen. Lucas is een dag bij mijn moeder en een dag op het kdv. De andere dag is mijn man thuis, die heeft op maandag zijn papa-dag ! Ik ben heel tevreden met deze verdeling en Lucas heeft het ook overal naar zijn zin.

Ik wil binnenkort met Lucas gaan babyzwemmen bij de IJzeren Man hier in Weert. Ben jij daar al eens geweest ? Ik hoorde van de buurvrouw dat haar dochter daar ook ging babyzwemmen en dat het  heel leuk was.

Ik zag een foto van je kleine mannetje bij een ander topic, wat een heerlijk ventje zeg !
Ik zal ook eens proberen een foto te plaatsen.

groetjes Victoria

Hoi Victoria

Leuk dat je man ook een babydag kan hij ook lekker genieten van de kleine man.
Babyzwemmen is kei leuk ik ben een keer op maandag geweest en 2 keer op dinsdag. je kunt met babyzwemmen kiezen wanneer je komt je hoeft niet perse iedere op dezelfde dag te gaan.
in week 34 gaan ze weer beginnen met zwemmen nu hebben we zomerstop.

groetjes Danielle

Hoi Danielle,

Oh dat is jammer dat het nu zomerstop is.. Dan ga ik misschien zo alvast wel een keertje met hem zwemmen en dan kan ik dan altijd nog gaan als het weer begint.
Hij heeft zondag ook bij een vriendin buiten in het babybadje gezeten (nou ja, ik hield hem natuurlijk vast) in een laagje water en dat vond hij echt leuk, lekker spetteren  !

Ben je al weer lang aan het werk ? Ik nu net drie weken.
Vind je het meevallen om weer te werken en de combinatie ouderschap-werken ?

Wel leuk dat onze kindjes dus maar 8 dagen schelen.

Woon je al lang in Stramproy ? Ik woon sinds 6 jaar in Weert en heb daarvoor in Budel gewoond. Ik heb ook in Weert op de middelbare school gezeten.

groetjes Victoria

Hoi Victoria

Ik ben nu alweer 1.5 maand bezig met werken. In het begin had ik zoiets van ik wil nog niet beginnen,
maar vind het nu toch wel fijn om er even tussen uit te zijn. Ik vond de eerste keer wel vreemd omdat mijn man en ik alle 2 de ochtend dienst hadden en toen moest ik Dean al de dag ervoor naar mijn moeder brengen voor te slapen.

Hoe vindt jij het om nu weer te gaan werken? En wat doe je van werk.
Ik zit bij Philips in maarheeze en ben daar procesoperator in 5 ploegen dienst.

Ik woon nu 9.5 jaar in Stramproy en daarvoor heb ik in weert gewoond.
Ik heb ook in weert op de Wertha gezeten. Welke school jij?

Groetjes Danielle

Hoi Victoria

Ik ben nu alweer 1.5 maand bezig met werken. In het begin had ik zoiets van ik wil nog niet beginnen,
maar vind het nu toch wel fijn om er even tussen uit te zijn. Ik vond de eerste keer wel vreemd omdat mijn man en ik alle 2 de ochtend dienst hadden en toen moest ik Dean al de dag ervoor naar mijn moeder brengen voor te slapen.

Hoe vindt jij het om nu weer te gaan werken? En wat doe je van werk.
Ik zit bij Philips in maarheeze en ben daar procesoperator in 5 ploegen dienst.

Ik woon nu 9.5 jaar in Stramproy en daarvoor heb ik in weert gewoond.
Ik heb ook in weert op de Wertha gezeten. Welke school jij?

Groetjes Danielle

Hoi Danielle

Ja ik vond het aan het begin ook heel moeilijk om weer te gaan werken, ik heb er heel erg tegen op gezien, maar toen ik eenmaal weer aan het werk was viel het me ook mee. Ik vind het nu niet meer erg om te gaan werken, heb er wel plezier in als ik er ben, maar als iemand me vandaag zou vertellen dat ik gewoon mijn salaris krijg en dat ik dan thuis mag blijven dan zou ik het meteen doen !
Ik werk als kandidaat-notaris op een notariskantoor in Veldhoven.

Ik geniet er echt van om met mijn kleine mannetje thuis te zijn en lekker te rommelen. Het huishouden schiet er wel eens bij in, maar ja, dat geeft niks. Heb jij dat ook wel een s dat je 's ochtends denkt ik ga dit en dat doen en dat je het 's avonds nog neit gedaan hebt ?

Hoe gaat het met Dean ? Is het zo'n lief en tevreden mannetje zoals hij op de foto staat ?

Ik heb op het Bisschoppelijk College gezeten.

groetjes Victoria

Hoi Victoria

Dean is een hel gemakkelijk mannetje. als hij zijn eten maar optijd krijgt is alles prima.
Ik kom net terug van cb en hij was lekker gegroeid 7740 gr en 67 cm dus een lekker manneke.  Ik ben wel al met fruit bezig maar hun advies was pas eigelijk met 6 maanden maar hij vind het super lekker.

Hoe is het met lucas? gaat het ook zo snel bij jullie? Draait hij zich al om? Dean wel al was er snel bij.
En wat van advies krijg je in weert op het cb?

hier wat leuke foto's

Hier lekker aan het duimen

hier lekker in het zwembadje

groetjes Danielle

Terug
Bovenaan