mama's in de regio Weert ?

Hoi Victoria

Ben net terug van het cb alles was goed Dean weegt nu 8385 gr en is 70 cm lang. Ik mocht ook al met een boterhamkostje beginnen en als dat goed gaat mag hij tussen de middag een boterham.

Veel plezier zaterdag ipv zondag dat ik toen straks heb geschreven.

groetjes Danielle

Hoi Victoria

Hoe was het zaterdag? Jammer dat het weer vies was.
Ik ga vrijdag of zaterdag zwemmen ben vrijdag ook niet geweest Dean en ik hebben alle 2 een verstopte neus.
Heb je deze week nog vrij of ben je alweer aan het werk?
ik moet vandaag, morgen een halve dag en woensdag werken en dan heb ik weer vrij tot en met dinsdag.

groetjes Danielle

Hoi Danielle,

Het was zaterdag heel erg leuk ! We hebben niet eens veel last gehad van het weer, want de doop was pas om 16.00 uur en toen was het droog. ;s Avonds hebben we gewoon buiten kunnen bbq-en, natuurlijkwel binnen opeten ! Lucas is ook heel braaf geweest tijdens de mis dus dat was allemaal heel gezellig !!

Dean doet het echt supergoed he ! Mooi gewicht en lengte. Ik moet volgende week met LUcas naar het cb, ben ook heel benieuwd !
Met het groentehapje ging ook goed, ik heb hem als eerste sperziebonen gegeven en gisteren bloemkool ! Echt leuk die bekkies die hij dan trekt, maar het ging heel goed, hij deed zijn mond royaal open en hapt flink ! Hij eet nu zo'n half potje van 4 maanden. Als dit goed blijft gaan stap ik al snel over op potjes van 6 maanden denk ik en ik wil het ook wel zelf gaan maken. Ik denk dat ik dan woensdag ofzo ook fruit er bij ga proberen.

Vervelend zeg dat Dean zo verkouden is, Lucas ook weer. En ik ook, net als jij ..... Tja dat schijnt er bij te horen dat ook mams ziek wordt !!

Ik ben deze week nog vrij, lekker nog een beetje aanrommelen ! Er moet nog wel het eea opgeruimd worden hier in huis, heb ik vorige week eigenlijk niets aan gedaan..
Ik ga denk ik zaterdag zwemmen als de verkoudheid over is, vrijdag kan ik nl. niet ivm personeelsdag.

Lekker hoor, nog maar anderhalve dag na vandaag en dan weer bijna een week vrij ! Deze week zou het nog best aardig weer blijven geloof ik, in ieder geval droog dus dat is wel fijn !

Ik zal even mijn mailadres geven dan kunnen we misschien gewoon zo mailen, dat is net zo handig !
rogvic@tiscali.nl
Ik zal je nog wel laten weten of ik zaterdag ga zwemmen en dan kijk je maar of Dean en jij beter zijn en of je zin en tijd hebt om dan mee te gaan !

groetjes Victoria

mmm, zie net dat ik heb geschreven dat mijn werkdagen ma-di-wo zijn maar dat klopt niet. ik werk op di-wo-do.

We hebben een paar roerige nachten achter de rug omdat Eva heel verkouden is momenteel,  vooral `s nachts hoest ze zichzelf steeds wakker.  Vind het altijd zo zielig als ons meisje zich niet lekker voelt. Gelukkig ligt ze nu wel lekker te slapen.

Maar goed, daardoor ben ik vandaag niet echt heel scherp...

Groetjes Marieke

Terug
Bovenaan