mama's in de regio Weert ?

Hoi Danielle,

Lucas drinkt nu weer goed. Weliswaar vrij kort maar volgens het cd is het vrij normaal dat ze op deze leeftijd nog maar tussen de 7 en 12 minuten drinken. Hij mag ook zo langzamerhand naar 4 voedingen op een dag als hij dat zelf aangeeft dus dat ga ik nu maar eens bekijken. Ik laat hem zich gewoon zelf melden en kijk gewoon hoe ik dan 's avonds uitkom.
Dean krijgt waarschijnlijk ook al 4 voedingen (en bijvoeding natuurlijk) ?

Oke leuk, dan gaan we volgende week zwemmen. Hoe laat spreken we dan af ? Zien we elkaar dan gewoon bij de ingang ?
Ik heb van die zwemluiers gekocht. Moet ik nog aan iets anders denken ? (Behalve natuurlijk handdoeken en de gebruikelijke inhoud van de luiertas) ?

Goh dat is een lekker vooruitzicht...twee dagen werken en dan een hele week vrij !! Nou ja, mijn vooruitzicht is ook niet slecht, vandaag de dag nog volmaken op kantoor en dan weekend !! Valt niet mee vandaag, ik kan me helemaal niet concentreren...
Wat doe jij precies bij Philips ?

Zaterdag ga ik met Lucas naar mijn oma in  Scheveningen. Ik wilde eigenlijk ook even naar het strand, maar de weersvoorspellingen zijn niet best dus dat zal wel niks worden..

Lucas heeft  ook 68 en 62 aan. Ik heb zoveel kleren gekregen en ook wel zelf gekocht dat hij ze ook nog niet vaak aan gehad heeft, Het verschilt ook wel erg per merk of hij 62 nog aan kan of al 68. Hij is nu 66 cm dus op zich kan het ook nog wel allebei.
Als ik in de stad ben moet ik me echt altijd inhouden, want ik zou iedere dag wel nieuwe kleren voor hem kunnen kopen, ik vind het allemaal zo leuk en schattig !!  
Ik ben nu aan het kijken voor leuke kleren voor zijn doop, hij wordt 13 september a.s. gedoopt. Ik wil eigenlijk iets niet te stoers, maar ook weer niet zo'n echte doopjurk...

Oh trouwens even nog een tip: bij de makro zijn de pampers luiers in de aanbieding: als je drie jumbopakken koopt (3 gewone pakken per doos) dan kosten ze  per gewoon pak maar € 6,43.

Ik ga nu weer snel verder met mijn werk, anders krijg ik helemaal niets af voor het weekend !! Geniet jij in ieder geval alvast van het vooruitzicht van een hele week vrij !!

groetjes Victoria

Hoi Victoria

als we om kwart voor 10 voor afspreken. zwemmen begint om 10 uur. Ik zou wel je bikini/badpak alvast aan doen is makkelijker. Ik neem ook altijd douchegel mee voor Dean.

Dean hebben we ook al laten dopen in mei ik heb hem toen gewoon een mooi pakje aan gedaan, doopjurkje zag ik niet zo zitten,misschien als het een meisje was.
Dean krijgt 4 voedingen van 200cc en dan fruithapje. Groentehapje heb ik nu al een paar dagen niet gedaan omdat mijn vader in het ziekenhuis ligt en het bezoekuur is net om 6 uur als Dean zijn hapje krijgt. maar hij mist het niet echt. Ik denk dat ik straks de fles van 4 uur maar het groente hapje ga geven.

hoe was het bij je oma? nog naar het strand geweest?

Ik ben procesoperator bij philips, wij maken de grondstoffen voor de spaarlampen en tl-buizen. Het is niet het schoonste werk maar ik heb leuke collega's en kan het werk aanpassen. Dus als Stephan bijvoorbeeld de middag heeft dan pak ik de ochtend, zodat Dean niet te veel weg hoeft.

Werkse nog vandaag en morgen heb je weer lekker vrij

groetjes Danielle

Hoi Danielle,

Oke, dan zie ik je om kwart voor tien vrijdag ! Ik heb er zin in !

Goh dat is vervelend dat je vader in het ziekenhuis ligt. Ik hoop dat het inmiddels al iets beter met hem gaat. Enm inderdaad wel lastig te combineren met de voeding van Dean. Ach, hij krijgt niks te kort als hij zijn groentehapje een keer mist denk ik.

Ben je lekker aan het geniten van je vrije week ?
Heb je nog leuke dingen gedaan of gewoon een beetje de normale gang van zaken ?

Bij mijn oma was het erg gezellig. helaas niet naar het strand geweest want ik was met mijn ouders en die moesten om vijf uur weer terug in Waalre zijn.. Misschien in onze vakantie een keer.
Het schijnt trouwens volgende week weer echt mooi weer te worden.. Ik hoop dat het aanhoudt want ik heb vanaf 1 september vakantie.
Ik moet maar eens een huisje gaan zoeken op internet want we hebben nog niks geboekt. Ik wil naar de Ardennen of Luxemburg.

Nou geniet lekker verder van je vrije tijd en ik zie je vrijdag !

groetjes Victoria

Hoi Victoria

Hoe vond je het vrijdag?? heeft Lucas lang geslapen erna?
Dean is altijd kei moe erna hij had vrijdag van kwart over 11 tot 1 uur geslapen terwijl hij normaal om 12 uur honger krijgt.
Geniet morgen maar van je vrije dag en dan zie ik je vrijdag weer.

groetjes Danielle

Hoi Danielle,

Ik vond het super leuk vrijdag en Lucas ook. Hij heeft daarna lekker geslapen, van 12.30 uur tot 16.00 uur !

Was het nog gelukt in de stad met je telefoon ? En hebben jullie 's middags nog iets leuks gedaan ?

Ik ga vandaag zeker genieten van mijn vrije dag, ben nl. vandaag jarig !!!
Dat is ook wel een keer fijn, vrij zijn op je verjaardag. Nu kan iedereen lekker op de dag zelf langskomen.

Ik zie je vrijdag weer, heb er al zin in !

groetjes Victoria

Hoi Victoria

Gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier vandaag.

Met mijn gsm is het gelukt telfort had gewoon storing was 'smiddags weer normaal.
We hebben vrijdagmiddag niet echt meer iets gedaan het was zo slecht weer.

tot vrijdag

groetjes Danielle

Hoi Danielle,

Zo, wij zijn weer terug van vakantie !
We hebben het heel leuk gehad en Lucas heeft het ook goed gedaan !
We hebben ook nog goed weer gehad en dus lekker kunnen wandelen met Lucas in de draagdoek.

Hoe was het vorig weekend op de boot ? Was het leuk ?
Hoe gaat het met Dean ?

Met Lucas gaat het goed, hij is wel wat verkouden geweest maar dat is bijna over. Verder wordt hij op het moment af en toe 's nachts wakker.. de ene keer is hij makkelijk te troosten met zijn speen, de andere keer valt hij echt niet meer in slaap en dan geef ik hem maar de borst, dan slaapt hij meteen weer... Zal wel weer een fase zijn.
Heeft Dean daar ook last van ?

Ik ga vandaag beginnen met de eerste keer groentehapje, ben heel benieuwd wat   hij er van gaat vinden....

Ik kan trouwens morgen niet mee gaan zwemmen want ik moet de boel voorbereiden voor de doop zaterdag en dan breng ik Lucas 's ochtends naar het dagverblijf. Misschien kunnen we op een andere dag gaan ?Ligt natuurlijk aan jouw diensten.  Ik kan nl. die week erop ook niet op vrijdag omdat we dan personeelsdag hebben.

groetjes Victoria

Hoi Victoria

Hier gaat het weer goed. Dean heeft het ook de afgelopen week gehad dat hij s'nachts weer wakker was. Nu slaapt hij sinds 2 dagen weer tot 6.30/6.45 uur.
Het zal wel weer bij de leeftijd horen.
Dean is trouwens ook verkouden geweest daarom ben ik vorige week niet gaan zwemmen had zijn neusje helemaal verstopt (echt zielig)

Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad.
Op de boot was het ook mooi alleen wij hadden zondag slecht weer, maar we hadden binnen op de boot een mooie plaats om buiten te kijken.

Ik moet vandaag naar het cb eens kijken wat ze zeggen. Laat het je straks wel even weten.
Welk groentehapje ga je Lucas geven? Ben benieuwd hou je camera er maar bij is leuk hoe ze gezichten kunnen trekken.
Dean vond worteltje in het begin niet lekker maar nu wel bruine bonen met appeltjes vinden ze heel lekker. Ik zelf moet er niet aan denken maar als hun het maar eten.

Heel veel plezier zondag en hopen maar dat het weer een beetje mee zit.

groetjes Danielle

Terug
Bovenaan