quote: Miekie030108 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-10-2008 13:35:19&apos

);
Hoi trudi,
Momenteel werk ik 3 dagen (ma-di-wo) in de (thuis)zorg. Eva gaat op die dagen naar het kinderdagverblijf.
Door je werk als nanny heb je vast al heel wat handige praktijkervaring (alhoewel het met je eigen dochter toch heel anders is natuurlijk.) Werk je op vaste dagen of wisselend?
Ik kan me voorstellen dat je blij bent dat jullie naar Daalmeer zijn verhuisd en wat meer ruimte hebbenen wat rustiger wonen.
op het moment dat mijn man en ik besloten om voor een kindje te gaan, heb ik mijn "carriere"plannen even op een wat lager pitje gezet en nu Eva nog zo klein is vind ik het eigenlijk ook wel zo prettig dat ik niet van die hele lange werkdagen maak.
In januari, als Eva 1 jaar is, ga ik beginnen met een Schoevers secretaresse opleiding.
Als je het leuk vind kun je ook prive contact met mij opnemen via alex_marieke@live.nl
Groetjes Marieke
mmm, zie net dat ik heb geschreven dat mijn werkdagen ma-di-wo zijn maar dat klopt niet. ik werk op di-wo-do.
We hebben een paar roerige nachten achter de rug omdat Eva heel verkouden is momenteel, vooral `s nachts hoest ze zichzelf steeds wakker. Vind het altijd zo zielig als ons meisje zich niet lekker voelt. Gelukkig ligt ze nu wel lekker te slapen.
Maar goed, daardoor ben ik vandaag niet echt heel scherp...
Groetjes Marieke