Hoi Trudi,
Jeetje inderdaad, wat een verhaal, wat ontzettend naar dat het eerste jaar van Jasmijn niet zorgeloos verloopt.Als je kindje iets mankeert zou je met alle liefde de ellende over willen nemen, he.( en dan begin ik nog over verkoudheidjes)
Ik kan me voorstellen dat je erg opziet tegen de operatie, maar als die heeft plaats gevonden kun je weer vooruit kijken, waarschijnlijk zit je er nu al een tijd tegen aan te hikken. Fijn dat je wel de hele tijd in het ziekenhuis mag blijven, dat maakt het voor Jasmijn vast veel makkelijker.
Eva is gelukkig weer aardig opgeknapt, en ik weer uitgeslapen.
Eva is ook een heel makkelijk, rustig meisje, Ze kan zichzelf heel goed vermaken en ze houdt ervan om gezellig te "kletsen". We kunnen haar altijd overal mee naar toe nemen, ze houdt van gezelligheid en eet en slaapt overal goed. Eva is op het gebied van grove motoriek ook niet de snelste, ze is nu 9,5 maand oud en is nu steeds fanatiek aan het rollen van rug naar buik, alleen terugrollen vind ze nog steeds een beetje eng, dan moet mama nog weleens helpen. Ze begint nu ook langzaamaan te buikschuiven.
Ik werk nu als huishoudelijke hulp bij de thuiszorg. Ik heb wel in de verzorging gewerkt, maar vond de onregelmatige diensten erg vervelend en ik vond het vervelend om zo weining tijd voor clienten te hebben. Ik heb nu dus meer tijd voor clienten en in de praktijk ook voor mijzelf, wat nu heel goed uit komt met Eva en mijn opleiding in januari.
Wat een leuke foto van Jasmijn, trouwens, wat een schatje.
Ik zal ook eens een leuke foto van Eva opzoeken. Kan je foto`s trouwens alleen via hyves naar het forum kopieren?
Dit weekend gaan we bij familie in Enschede logeren, dus ik wil jou en vooral Jasmijn natuurlijk alvast heel veel sterkte wensen voor volgende week donderdag, ik zal aan jullie denken. Laat je me het weten hoe het verlopen is?
groetjes Marieke