Hoi Miekie,
Hoe is het nu met Eva? Is ze al wat minder verkouden? En heb je al wat betere nachten achter de rug?
Ja, ik werk vaste dagen als nanny, maandag, dinsdag en woensdag. Heel handig inderdaad dat ik ervaring heb met kleintjes. Toch is het bij je eigen kind anders hoor. Dingen die je doet omdat de moeder het zo wil, terwijl je het zelf heel anders zou doen. Maar ja.... iedereen doet het anders.
Wat doe je precies in de thuiszorg? Ik heb ook een aantal jaar geleden een poosje in de thuiszorg gewerkt. Als huishoudelijkehulp. Dat deed ik naast mijn studie SPW.
Wat is Eva voor een kindje?
Jasmijn is heel erg rustig, vind alles best. Echt een lieverd. Ze is nu bijna 8 maanden en kan (eindelijk) sinds vorige week omdraaien van rug naar buik.
Volgende week woensdag word ze opgenomen in het AMC (Emma Kinderziekenhuis) omdat ze word geopereerd. Ze heeft een hemangionoom in haar nek. Bij de geboorte was het een heel klein rood vlekje, maar die is uitgegroeid tot een groot dik gezwel van 2cm breed en wel 1cm dik. Deze word dan weggehaald. In het begin had ze er erge last van, er kwam etter uit en bloed en er zat een dikke korst op. Nu heeft ze er geen last meer van, maar we laten hem toch weg halen voor het geval ze er alsnog last van gaat krijgen. Ook is het niet zo'n prettig gezicht. Uiteindelijk gaat het vanzelf weg, maar dat kan wel 7 jaar duren. Straks zit het er nog als ze naar school gaat en word ze gepest .
Ik ben best zenuwachtig..... slapeloze nachten. Ze moet toch helemaal onder narcose en ze is nog zo klein . Gelukkig mag ik bij haar blijven in het ziekenhuis. Ze word woensdag opgenomen, donderdag geopereerd en als alles goed gaat mag ze vrijdag weer mee naar huis.
Nou wat een verhaal............ moest het even kwijt denk ik .
Liefs Trudi