Hoi Mama's van 5 en 3,
5: En? lekker veel geklust dit weekend?? Gewoon lekker doorgaan, met of zonder positieve ovutest. Van welk merk heb je ze? Misschien scheelt dat ook nog wel per merk. Ik had ze van Clear Blue. Ik denk niet dat je je nu echt zorgen moet maken hoor. Je bent tenslotte pas nog zwanger geweest, wat weliswaar misging, maar toch, je had wel een eisprong. Heb je al wel eens getempt? Daarmee kun je iig vaststellen dat ie is geweest. Vind ik zelfs handiger dan de ovutesten.
3: Nou ik vind niet dat jullie kinderwens onder zou moeten doen voor vrouwen die voor de eerste gaan. Een kinderwens is een kinderwens, al had je honderd kinderen. Er is volgens mij niets zo sterk als dat soort 'oergevoelens' dus als je er al 3 of 5 hebt kun je nog net zo veel, zoniet meer, naar een baby verlangen als dat je voor de eerste gaat. Ik vind dan ook niet dat je zou moeten schamen of schuldig zou moeten voelen. Zo iemand die zegt ach je hebt er al x, die moet zich schamen, die kan er nl. helemaal niet over oordelen. Wel denk ik dat de manier waarop een vrouw haar kinderwens ervaart erg verschilt als je juist wel of nog geen kinderen hebt. Voor mij is alles nieuw, heb geen idee hoe het is om moeder te worden/zijn (heb wel een voorstelling maar of dat reëel is moet ik nog maar afwachten), terwijl jullie juist nog bewuster voor nog een kindje kiezen, omdat jullie nu weten hoe het is en dat bevalt blijkbaar goed (hihi...letterlijk en figuurlijk). Hoewel ik van kinds af aan al weet dat ik kinderen wil en er absoluut niet aan twijfel of ik een goede moeder zou zijn, is het toch maar afwachten, je weet nix zeker natuurlijk. Maar goed, zo zie ik het... Dus blijven jullie maar lekker proberen zwanger te worden, dan doe ik gewoon lekker met jullie meer en hopelijk gaan we dan met z'n allen naar het volgende forum. Kunnen we ons volgend jaar voorstellen als mama van 6, mama van 4 en mama van 1!! Dat klinkt leuk! Hahahaha...
Liefs,
Tammy