Mama van 5

Hey m v 5,

Jeetjemiena... als ik zie wat jij in een uur doet... daar zou ik de hele ochtend over doen!! Ik heb voor mezelf alleen al een uur nodig! Ik sta om 8 uur op (ja, wat dat betreft heb ik het goed, maar da's voor mij nog midden in de nacht hoor, ben echt een avondmens) ga me dan wassen, aankleden en mijn haar doen. Dan ben ik al een half uur verder... dan de kat eten geven, fruitsap maken (vers) en make-up doen (en ondertussen sapje opdrinken). Dan gauw tandenpoetsen en nog even naar de wc en hup aan het werk. Alles bij elkaar een uur (als het meezit ). Zou ook willen dat het niet zoveel tijd kost, maar ja... Hoe moet dat dadelijk als ik twee kids zou hebben?? Geen idee!! Dat zien we dan wel weer... Moet er  nu voor mijn werk netjes uitzien, dus haar opsteken en make-up kom ik nu niet onderuit. Heb erg lang haar, dus dat kan ik tegen die tijd altijd nog afknippen hahaha...

Ik zie ook dat er tussen ontbijt en naar school lopen een uur zit... dan hoef je idd ook niet te haasten en boterhammen naar binnen te proppen... goed idee. Maar dat jij in een half uur de kinderen uit bed hebt geholpen en aangekleed met vlechtjes en wel aan de ontbijttafel hebt zitten... dat bewonder ik echt!!!!!!!!!!! Supermoeder noem ik dat!

Nou, als ik ooit les in planning met kids nodig heb dan kom ik een weekje bij je stage lopen hahaha...

Groetjes,

Tammy

Hoe is het met de mama's van 5 en 7??!!

Hier nog steeds alleen bruine duiveltjes (alleen bij afvegen), woensdag pas nod... zucht.. wat duurt dat wachten toch lang...

Groetjes,

Tammy

Hoi Tammy,

Ben ik weer! Gisteren is mijn jongste een jaar geworden, dus geen tijd meer gehad om hier te kijken,

Kom maar een paar dagen stage lopen hoor!
Het is druk, maar o zo gezellig! Ik werk op maandagochtend, woensdagochtend en donderdagmiddag. Goed te doen dus. Verder vind ik het leuk om te helpen op school als knutselmoeder en zorg ik ervoor dat de ramen van de school leuk versierd zijn.
Wanneer mijn Nod is weet ik eigenlijk niet zo goed. Maandag zou het 4 weken geleden zijn dat ik ongi wewrd, maar mijn ovu was een dag of 4 later. Ga dus nu maar uit van een cyclus van 5 weken en hou 18 sept. aan. hopelijk dan niet ongi, moet de 21e weer naar de gyn. en zou dan leuk zijn als die al een echo maakt. Anders weet ik zeker dat ik gauw weer langs mag komen voor een echo. Toch handig die contacten!!
Voel eigenlijk niets, maar ben wel rustiger dan voorgaande maanden, of dat een teken is???

Ik hoop zo dat het bij jou een innesteling is en dat die RD wegblijven, blijf duimen!
Gun het je zo enorm!

Liefs mama van 5

Lieve m v 5,

Thanx voor je berichtje. Nog gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je kleine smurf!  Dat zijn toch altijd bijzondere dagen... dat ken ik van mijn zus (die heeft nu 2 kindjes).

Een late ovu wil niet zeggen dat je hele cyclus opschuift hoor. Ik had vorige 2 maanden ook op dag 19 cq 18 ovu  en toch beide keren maar een cyclus van 29 dagen. Deze ronde op dag 16 ovu (door de tarwekiemolie denk ik zelf nog steeds), maar weet niet of dan mijn nod ook eerder is. Ik ken de verhalen van februari over tk-olie en daar werd gezegd dat ze allemaal een kortere cyclus kregen... dus ik ben benieuwd...

Bruinverlies bij mij is gestopt  en heb nog altijd gespannen borsten... echt, ik vind het dit keer weer zo spannend. Iedere keer heb ik weer iets nieuws waardoor ik denk dat het raak zo kunnen zijn... Ik weet dat ik me niet gek moet laten maken, maar ik vrees dat dat al te laat is....  Hoop het iig heel erg...

Ik hoop voor jou dat het rustig zijn een soort goed voorgevoel is, dat je diep van binnen weet dat het goed zit... Wel spannend hoor... ik duim ook heeeeeel hard voor jou... ik hoop echt dat we samen met de Pufbus (ken je 'm al, de tegenhanger van de Klusbus?? ) meemogen en dan eindelijk van dat verdomde  wachtbankje af... pffff... dat hebben we ondertussen wel verdiend of niet??

Succes nog met de laatste zware loodjes en tot gauw!

Liefs,

Tammy

He lieve Tammy,

Wat goed dat dat bruinverlies is gestopt, misschien dan toch een innestelingsbloeding?
Temp je nog zodat je weet of je een hoge temp houdt?

Ik heb een maand teunisbloemolie gebruikt en had toen een cyclus van 4 weken. Ben daar wel weer mee getstopt, omdat niemand mij kon vertellen of het goed was als je dat nog gebruikte als je zwanger was die maand.
Afgelopen maand niet gebruikt, dus wacht maar ff af.
Dacht dat je bij een latere ovu ook een langere cyclus had. Maar jou bericht geeft mij extra hoop! Ik heb namelijk altijd een dag of 4 van tevoren bruinverlies en nu nog niets. Ook minder slijm dus allemaal wel hoopgevend. moet sinds vandaag wel enorm vaak plassen, dus toch een teken?

O, wat maken we ons toch weer gek!
We moeten gauw met die pufbus mee, hebben we gewoon verdiend! Geef ik wel pufles, heb ervaring! Al hoewel, heb bevallingen gehad van 7 uur, 1 minuut (was een stortbevalling, kind viel bijna in de wc, en echt niets gevoeld!), nummer 3 kwam in een uur, nummer 4 ook en nummer 5 was er in 35 minuten.
Dus maar weinig gepufd!

Hou van al dat duimen geen duimen meer over, maar dan ga ik gewoon verder met de rest van mijn handen, heb altijd ook mijn tenen nog...alles voor het goede doel!

Liefs mama van 5

Hahahahaha... met je tenen duimen... hihi...

Jahaaaaa... tempen doet Tammy idd... nog altijd hoog! Da's echt een handig (en simpel) trucje! Temp jij ook (staat me bij dat je dat alleen rond je nod doet, of was dat iemand anders??). Weinig slijm is volgens mij ook gunstig teken hoor! Heb ik ook niet (geen bruin, geen wit, nix!) En vaak plassen is ook goed!!! hahahaha... wat   een drukte toch hè? En dat terwijl jij er al minstens 5 hebt meegemaakt!!    Fijn te horen dat een ervaren iemand toch ook zo onzeker kan zijn...

En jeetje... een stortbevalling.... is dat zo erg als het klinkt?? 1 minuut... pfieuw! Hoe ging dat dan? Moest je plassen en toen ineens...floep! ...? De rest was idd ook niet aan de lange kant, ik hoor ze weleens langer .

We houden mekaar op de hoogte hè?

Liefs,

Tammy

O JEE!!!!!  Net weer beetje bruin! Heb even de 'tampontest' gedaan en zat een beetje bruin en roze aan... nou weet ik het helemaal niet meer!!!!!!!!

Oh, wat erg is dit zeg... moe word ik van mezelf...

Terug
Bovenaan