He lieve Tammy,
Wat goed dat dat bruinverlies is gestopt, misschien dan toch een innestelingsbloeding?
Temp je nog zodat je weet of je een hoge temp houdt?
Ik heb een maand teunisbloemolie gebruikt en had toen een cyclus van 4 weken. Ben daar wel weer mee getstopt, omdat niemand mij kon vertellen of het goed was als je dat nog gebruikte als je zwanger was die maand.
Afgelopen maand niet gebruikt, dus wacht maar ff af.
Dacht dat je bij een latere ovu ook een langere cyclus had. Maar jou bericht geeft mij extra hoop! Ik heb namelijk altijd een dag of 4 van tevoren bruinverlies en nu nog niets. Ook minder slijm dus allemaal wel hoopgevend. moet sinds vandaag wel enorm vaak plassen, dus toch een teken?
O, wat maken we ons toch weer gek!
We moeten gauw met die pufbus mee, hebben we gewoon verdiend! Geef ik wel pufles, heb ervaring! Al hoewel, heb bevallingen gehad van 7 uur, 1 minuut (was een stortbevalling, kind viel bijna in de wc, en echt niets gevoeld!), nummer 3 kwam in een uur, nummer 4 ook en nummer 5 was er in 35 minuten.
Dus maar weinig gepufd!
Hou van al dat duimen geen duimen meer over, maar dan ga ik gewoon verder met de rest van mijn handen, heb altijd ook mijn tenen nog...alles voor het goede doel!
Liefs mama van 5