Mama van 5

Hoi Anita van 7 ,

En terecht... ieder zijn keuze toch? Maar ik bewonder je wel hoor! Ik doe het je niet na... hahaha... Maarrreee...hoe staat het met die rooie krengen? Nog niets te bekennen??? Hoop van niet voor je!

Mama van 5! Hoe oud zijn jouw kinderen eigenlijk??

Groetjes,

Tammy

Hoi hoi,

En mama van 7 al een testje er tegen aan gegooid?
Je laat het ons wel weten he?

Tammy, antwoord op jouw vraag over hoe oud mijn kids zijn:

Heb een zoon van 8 (maart 1998), dan volgen er 4 meiden van 7 (maart 1999), 5 (okt. 2000), 4 (dec. 2001) en van bijna 1 jaar (8 sept. 2005). De oudste 2 schelen nog geen jaar. Was best druk toen ze een aantal jaren jonger waren, maar wel enorm leuk. Nu maar hopen dat er gauw nog 1 bij komt!
Vind het heerlijk zo'n groot gezin. af en toe wel hectisch, maar ach ik weet niet beter.
Vind het trouwens wel heerlijk om te werken hoor, ff geen moeder zijn! Werk 3 halve dagen en dat bevalt uitstekend.

Nog ff volhouden op ons wachtbankje en dan hopelijk gauw naar het volgende forum. Zullen we het daar eens gezellig gaan maken, wordt namelijk minder geschreven dan hier!

Groetjes mama van 5

Hallo allemaal. Een hele overwinning was dit al, mijzelf aanmelden en dan ook nog een berichtje sturen. Ik heb genoten van wat jullie allemaal te vertellen hadden, wist niet dat er zo'n wereld open zou gaan! Gaaf hoor. Ik ben moeder van 3 jongens 8, 9 en 12 en eigelijk willen mijn partner en ik graag een vierde erbij. Maar ja, ook voor mij gelden al die twijfels wat bij zoveel is.... de gezondheid, de financieeen, etc...OP het moment werk ik veel, dat moet minder dan ( wil ik ook hoor). Voor mijn partner is het zijn eerste en eigenlijk vind ik de stap zetten erg spannend. En wanneer weet je wat het juiste moment is.... Nou wie weet kan iemend mij helpen. Gr s

Hoi la memelink... welkom hier!! Hopelijk voel je je gauw thuis.

Helaas kan ik niet met je meepraten, want ik heb nog helemaal geen kids!

Groetjes,

Tammy

Hahahaha... mama van 5... hield jij me effe voor de gek zonder dat je het zelf doorhad....
Staat er 'dan volgen er  4 meiden van 7...'  Huh???!!! Een vierling???!!!! Hahahaha... als ik nou gewoon gelijk verder had gelezen had ik het direct begrepen, maar nu ga ik eerst als een beduusde kip naar dat beeldscherm zitten staren... ja het staat er echt 4 meiden van 7... hahaha... wat ben ik ook een oen! Lol...

Wel leuk zo kort op elkaar allemaal, maar wel druk denk ik... Hoe laat sta jij 's ochtends op?? En die halve dagen is dat in de ochtend of de middag? Ik denk dat ik gewoon met eentje begin... hahaha...(en zelfs dat lukt me tot nu toe nog niet )

Groetjes,

Tammy

P.S. Ja wij moeten maar gauw zwanger worden, want dan hebben we een goeie reden om dat andere forum eens wakker te schudden... hihi...

hallo allemaal!!!

Neee, nog stééds niets hier. Al vanaf zaterdag houd ik mijzelf in spanning. Heb nog steeds het idee dat het er wel zit aan te komen. Maar aan de andere kant, het ongesteldheidsgevoel hebben en tóch zwanger zijn, heb ik vaker gehad. Raar hoor, ondanks mijn vele zwangerschappen (ben de tel kwijt ondertussen) is het soms toch een verrassing. Bij een aantal wist ik gewoon voordat ik de test deed dat het raak was. Had gewoon heel duidelijke verschijnselen, en bij sommigen dus helemaal niet. Hoelang ik het nog uithou zonder een test, geen idee. Misschien gooi ik er vandaag wel eentje tegenaan. Ik hou jullie op de hoogte!

Gr. Anita

Nou spannend hoor!!! Succes met testen en ik blijf duimen!

Liefs,

Tammy

Hoi Tammy,

Wat zul je raar opgekeken hebben toen je aan het lezen was! Geen 4-ling dus...gelukkig niet zeg, dat vind zelfs ik een beetje teveel van het goed, een tweeling zou wel leuk zijn trouwens, dan komt er ook nog een nummer 8! Mijn ventje vindt een evenaantal namelijk het leukste, dus dat worden er 6 of 8!

Ik sta altijd om kwart over 6 op en ga dan zelf douchen en aankleden. Maak om kwart voor 7 de kids wakker en help eventueel met aankleden bij de oudste 4.
Als de jongste al wakker is wordt ze ook aangekleed.
Vervolgens worden er bij de meiden staartjes, vlechtjes etc. gemaakt en dan kan de oudste in de badkamer op zijn haar te doen...en echte ijdeltuit is mijn zoon!
Om kwart over 7 zitten we met z'n allen aan de ontbijttafel.
Als we klaar zijn, maak ik de schooltasjes klaar en spelen ze nog even.
Om kwart over 8 lopen we naar school.

Alles verloopt altijd volgens een strak schema maar dat moet wel. Mijn man "mist" meestal het ochtendgebeuren, omdat hij in de horeca werkt en altijd pas om een uur of 2 's nachts thuis is.
Heb er geen hekel aan om vroeg op te staan. Wat is uitslapen eigenlijk?

Groetjes Mama van 5

Terug
Bovenaan