Pf, wat mijn man de laatste dagen heeft... Vanaf heht moment dat we de echo hebben gehad lijkt ie er helemaal niet blij mee dat ik zwanger ben. Net na de echo liep ik helemaal te stralen trots en blij dat ons kindje er goed uit zag, maar hij was afwezig. Wat loop je te stralen, vroeg ie me nog... Vanmorgen lag hij zijn hand op mijn buik, en ik zei het lijkt wel of de kleine er op reageert want het begon direkt te rommelen in mijn buik. Tegelijk trok mijn man zijn hand terug en draaide zijn rug naar me toe. op mijn vraag wat er was zei hij dat hij moe was. Van het weekend maakte hij ook een opmerking tegen mijn stiefmamma... Ik zit er over te denken om de naam van mijn eigen kindje op mijn arm te laten tatoeren als het geboren is. Toen ik zei dat ik dat raar vond dat hij het over zijn eigen kindje had, omdat hij al vaker had gezegd dat ie mijn kindere ook als eigen zag, zei hij ja maar dit is toch anders. Vanmorgen zei hij dat het hem behoorlijk tegenviel allemaal en dat hij nog moest wennen aan het feit dat ik zwanger was. En toen terloops, ik denk dat ik een paar dagen bij ... ga logeren, ff tot rust komen en nadenken... ZUCHT