Man krijgt bindingsangst???

nou ja voorlopig kreeg ik net een smsje dat hij vanavond waarschijnlijk niet thuis komt maar bij een vriend gaat slapen. Als ik probeer te bellen staat zijn tel uit.

@jeanine
tja, de mijne is vuilnisman dus als ik vraag of hij die wasmand ff naar boven wil dragen zegt ie ik heb de hele dag al lopen sjouwen. Nee ik heb niks gedaan, beetje achter de pc gezeten... Dat ik de was heb opgehangen 3x, 5 kids van en naar school geholpen, boodschappen gedaan gekookt en voor onze 6 katten gezorgd is geen werk...

Maar ja wacht wel af wat ie doet vanavond, meer kan ik niet momenteel.
 
hey hey

dat is minder hoe hij reageert.. niet echt de reactie waarop je zit te wachten van je man.
Bij de eerste was de mijne helemaal in de wolken, blij, wou er voor gaan.
Nu bij mijn 2de zwangerschap (best kort op elkaar) wilde hij er eerst niets van weten om zo snel alweer een kleine te krijgen, maar na een goed gesprek is hij toch wel bijgedraaid. Hij zei wel dat hij het er liever nog niet heel veel over heeft en nog moet wennen aan het idee. Naja, ik laat hem maar in zijn waarden.
maarja het kan er inderdaad gewoon aan li
 
het kan er inderdaad gewoon aan liggen dat alles opeens voor hem veranderd en dat hij gewoon moet wennen aan het hele idee.

Hoop dat hij snel bijdraaid!
Veel succes

groetjes
 
ohhhh hier is het precies het zelfde,
ik heb ook 2 kids uit een vorige relatie, en mijn zoontje is elke morgen standaard wakker om half 7..
Nu krijg ik smorgens de opmerking van me vriend, pfff ik ga bij me eigen huis slapen als dat zo door gaat...
Ik natuurlijk meteen erop en straks als jou kind dan gaat huilen????
dan krijg je als antwoord ja MIJN KIND...
Wat mij dan heel boos maakt en weer erop reageerd je heb me genomen met hun 2 accepteer het of ga verder...
En dit dus ook nu pas we weten dat ik zwanger ben, voor heen was er niks mis...
Maar verder laat ik hem met rust en ga ik er niet op in....
dalijk gaat hij wel zien dat het noirmaal is en dat zijn kind ook zo gaat doen....
maar als ik dan vraag kun je dit of dat voor me doen dan doet die het gelukkig wel....

sterkte ermee ,laat hem even met rust draait die van zelf wel bij hopelijk...


 
@ goldwinggirl:
Hebben jullie er wel bewust samen voor gekozen om een kindje te nemen? zoals hij reageert lijkt het namelijk net alsof het hem "overkomt" (bedoel ik niet negatief, probeer alleen hem te begrijpen)
 
Dit is moeilijk,

maar hij wist zoiezo waar hij aan begon toen hij bij je introk. en thja, een kleintje erbij, het is een groot gezin, maar ook dat wist hij van te voren.

ik zeg niet dat vrouwen makkelijk zijn want volgens mij heeft mijn vriend het nu wel erg moeilijk met mij, maar als ik dan wel eens verhalen over mannen hoor, pfff zo vreemd allemaal he..

heel veel sterkte en geniet van je kindje en de rest van de kinders natuurlijk!
 
@ Debbie,

ja we hebben er bewust voor gekozen. Voor ons trouwen vreeen we met condoom en daarna zijn we het zonder gaan doen, ik slikte geen pil. Ik was wel degene die het er het eerst over had dat het mij wel leuk leek een kindje van ons samen, maar hij heeft er mee ingestemd om geen condooms meer te kopen.

Verder weet ik het ook niet, normaal is hij rond half 5 thuis, dus kan alleen maar afwachten of ie komt...

@signorita,
haha neeh, eh ik heb nergens last van hoor... Ben het zonnetje in huis. Nee tuurlijk heb ik ook mijn buien, maar dit soort opmerkingen en gedag van hem komt mijn humeur natuurlijk niet ten goede.

Nu ben ik er ook achter gekomen dat ie op een date site staat waar ie als single en op zoek staat naar een serieuze relatie....
 
datingsite??? :-O

Denk dat je een heel goed gesprek met hem aan moet gaan en misschien zal je er over na moeten denken of je na dit te weten nog wel met hem verder wil. (bij mij zou die er niet meer inkomen tenzij hij een hele goeie verklaring heeft)
 
Terug
Bovenaan