Man krijgt bindingsangst???

dit stond bij een bvriendin op haar hyves...........vond het wel een goede tekst...schut sommige mensen wakker (kan eventueel zelf nog aangevult worden)

Ik heb een eigen bedrijf aan Huis.. Ik draai 7 dagen per week , 24 uur-Diensten.. en dat 365 dagen per jaar. Ik ben verzorgende, verpleegster en leerkracht .. Ik ben secretaresse, huishoudster & kokkin. Ik ben rechter, loodgieter & psycholoog. Ik ben politieagent en zwemlerares Ik jaag ' s Avonds de Krokodillen onder het Bed vandaan en ' s Nachts sta ik op om nachtmerries te troosten.. Ik ben nog wakker als iedereen al slaapt en mijn wekker gaat vroeger dan welke andere wekker in Huis.... Ik ben moeder .. En zijn er dan nog mensen die beweren dat ik niet werk?
 
Ik denk ook dat je een gesprek met hem moet aan gaan. want zo kan dat natuurlijk niet ingeschreven staan op een dating site...

En dan eens de goede dingen en de slechte dingen op een papier schrijven over hem..gewoon voor jezelf, (heeft mij erg geholpen bij me beslissing om bij me ex weg te gaan,)en dan je beslissing maken wat je hier mee wilt...

heel veel sterkte....
 
Poeh.... klinkt heftig! Alsof ie toch heeft onderschat waar die aan is begonnen. Tja... praten is de oplossing... uit logeren gaan en de zaak ontvluchten lijkt me alleen maar uitstel van executie. Hij moet eerlijk worden. wat valt hem allemaal tegen, wat wil hij graag anders. Misschien dat ie het gevoel heeft in jouw gezin te vallen en dat hij merkt dat hij erbij is gekomen, maar dat het niet echt zijn gezin is.
Als ie niet wil praten, misschien kunnen jullie dan brieven schrijven. Dat kan soms beter zijn voor de verwoording en kunnen jullie er ook geen ruzie over maken.

En die datingsite... stond ie daar al op voordat jullie iets kregen?? dan kan ie vergeten zijn m op te zeggen! maar als dat niet zo is, dan zou ik grote vraagtekens zetten bij zijn trouw aan jou en aan de kinderen. Dit kan echt niet. Confronteer hem hier op een rustige manier mee.

Sterkte ermee!
 
@ Jeanine,

heel mooi, ik ga hem een beetje aangepast ook op mijn hyves zetten...

@ prinsesKyra,

dat is wel een idee, dat van die voors en tegens, ga ik eens over nadenken.

@ Bloempje,

goede tip van die brieven, dat ga ik zeker doen. Nee die datingsite is 8 september aangemaakt, en we zijn afgelopen 19 mei getrouwd.

Gisteren hebben wel al wel wat gepraat, hij kwam een uur later thuis dan normaal,. Ik vroeg waar ie was geweest en hij gaf als antwoord dat de auto van zijn werk kapot was. Ok, maar waarom bel of sms je dan niet even?? Ja niet aangedacht. Heb het over die datingsite gehad, hij ontkende eerste, maar toen heb ik het hem laten zien. Hij vond het raar dat ik daar achter was gekomen. Maar na wat doorvragen zei ie dat ie wilde weten of hij nog in trek was bij andere vrouwen (midlifecrisis??) Op min antwoord dat hij toch alleen bij mij maar in trek hoeft te zijn, dat andere er niet toe doen zei hij dat ik eigenlijk wel gelijk had. Hij heeft zijn profiel veranderd op die site, hij staat nu als getrouwd en niet op zoek. Goed ik had liever gewild dat hij hem weg had gehaald, maar er staan leuke spelletjes op die site die hij graag speelt. Hij vind ook dat we praten moeten maar dat hij moeilijk uit zijn woorden kan komen, dat ie er nog even over nadenken moet hoe hij het allemaal moet verwoorden zonder mij te kwetsen. Maar mischien gaat het inderdaad wel via een brief. Ik laat het er in ieder geval niet bij zitten.
 
Hoi,
Leuk is dit niet, maar ik denk dat de verantwoording misschien even hard op hem af komt en misschien is hij wel bang dat hij anders op dit kind gaat reageren dan op ´jouw` kinderen en voel hij zich daar schuldig over, want hoeveel hij ook van jouw kinderen houd, dit is totaal nieuw, zijn eigen vlees en bloed en hoe gaat dat dadelijk balans vinden, ik kan me voorstellen dat hem dat zorgen baart, al zou het beter zijn als hij daar met jou over zou praten!
Stiefouder(rotwoord) zijn is zeker op dit soort momenten erg moeilijk!
Misschien kun je opschrijven wat er door jou hoofd gaat en op die manier de eerste comunicatie over dit onderwerp opgang brengen!
Veel succes ermee.
Liefs MJ
 
Sorry hoor, ik lees dit nu pas,, dating site?
Hopelijk komen jullie er samen uit,, alleen voor 6kinderen zorgen zal niet gemakkelijk zijn, maar beter dan telkens gekwets worden!
Liefs
 
hoi MJ,

ik heb het jaren alleen gedaan met mijn kids, dus met 6 lukt het me ook wel. Maar ja blijft het feit dat ik erg gek ben op mijn man en blij was dat ik eindelijk weer iemand had gevonden.
Ik weet het nog niet, praten luikt nog niet erg,, maar hij doet zijn best. Ik laat het maar ff rusten,en probeer er later nog eens met hem over te praten.
 
Terug
Bovenaan