Man krijgt bindingsangst???

Ik heb hem met gelijke munt terugbetaald. Heb op diezelfde site ook een profiel aangemaakt, en hem op automatisch aanmelden gezet, zodat als hij die site wilde bezoeken in mijn profiel terecht kwam. Waarom doe je dat, weet je niet dat je mij daar veel pijn mee doet?? jah duh, jij mij niet? Bovendien, het is toch allemaal maar virtueel, waar maak je je druk om? Nou ja we hebben in ieder geval gepraat, gehuild en het weer goedgemaakt. De profielen zijn gewist of aangepast en ik ben overal waar hij lid van is zijn vriend.
 
Hai Goldwinggirl........jouw laatste berichtje moet laten weten dat het dus allemaal weer goed is.....ik vind het knap, heel knap.

Ten eerste zoveel kids en zolang alleen ervoor gezorgd, respect! Uiteraard geen eigen bewuste keuze en daarom kan ik mij maar als te goed voorstellen dat jij het fijn vond weer een man in jouw leven te hebben. Daarentegen...neem je niet genoegen met minder zodat er maar iemand is?

Het is misschien niet fijn dat ik dit schrijf maar het ligt op de tong van vele vrouwen, maar weinig die het durven te schrijven : jij verdiend echt beter!

Elke kerel heeft zijn eigenschappen en zeker tijdens de zwangerschap zijn de reacties divers en niet voor een vrouw altijd te begrijpen, maar jouw kerel gaat echt te ver.

Ik heb zo'n kerel gehad goldwinggirl en geloof mij als ik zeg dat aard van het beestje niet veranderd hoe graag je dit ook wil. Hij zal de grenzen blijven opzoeken en ook al denk jij al de sites te weten waar hij ingeschreven staat......er zijn er altijd meer. Denk om jezelf en de grote vraag: vertrouw je hem? Indien je dit niet doet brengt het enorm veel stress met zich mee en ook voor de kleine.

Dat jij jezelf hebt ingeschreven om hem zo terug te pakken. Helemaal gelijk heb je, maar te triest voor woorden dat je dat moet doen. Ik gun het jou van harte dat het echt helemaal goed komt, zeker voor het gezin. Maar in mijn onderbuik voel ik de kriebels als ik jouw verhaal lees, want mannen zijn mannen, maar sommige mannen verdienen jou simpelweg niet.

Heel veel succes.
 
Hoi hoi,

eh jah,littlleme, je hebt gelijk dat ik niet alle sites weet waar hij zich daarna eventueel nog aan kan melden, en aan de andere kant vertrouw ik hem niet 100%. Heb voor hem een relatie gehad met een man die vreemd ging bij de vleet, en sommige trekjes die mijn ex deed, zie ik ook bij mijn huidige man. Mischien verdien ik beter, en als ik hier achter gekomen was voor ons trouwen had ik ook niet met hem getrouwd. Maar aan de andere kant hou ik wel vreselijk veel van hem en wil ik hem ook de kans geven te laten zien dat hij wel te vertrouwen is.

eh... pluis nog regelmatig zijn telefoon na, en de geschiedenis van de pc hoor, maar geen verdachte digngen ontdekt.

bedankt voor jullie medeleven littleme en Debbie
 
Terug
Bovenaan