mee op de fiets

ik kan me niet voorstellen dat een baby van 4 maanden al stevig zelf kan zitten. Dan moet het een wonderkind zijn en kan je hem beter aanmelden bij het guiness book of records.
Je moet echt niet gaan fietsen als je kindje nog niet zelf stevig blijft zitten, dat is veel te gevaarlijk daar is dat lijfje nog niet stevig genoeg voor, bovendien kan ik me niet voorstellen dat je kind past in zo' voorstoeltje met 4 maanden, dan glijdt/valt hij er toch uit bij een hobbel

Het lijkt mij doodeng om Femke mee op de fiets te nemen in zo'n stoeltje.
Ik heb niet eens een fiets. Ik koop die in het voorjaar wel. dan is Femke al weer 1 jaar.
Gr linda

hallo,

ja er is al genoeg gezegd door alle andere dames, maar het is gewoon echt niet verstandig. Mijn vriendin had haar dochtertje ook met een maand of 4 a 5 voorop de fiets. Ik was echt helemaal verbaasd, maar zij vond het leuk en ze heeft er niets aan over gehouden (tot nu dan, ze is nu 4 en een half).

Zelf wacht ik er nog even mee tot ze ongeveer een maand of 10 is, maar dan is het midden in de winter en dan pak ik de auto
Groetjes  Sandra
(mv Isabelle 4 en Madeleine 10 weken)

zo dat is vroeg! ik neem mijn kleine meisje wel mee op de fiets, maar dan in de buikdrager... een klein rondje op de fiets kan geen kwaad, als je maar niet de tour de france gaat rijden. enne... als je kindje gaat huilen dan zegt dat wel genoeg, toch? ik zou het niet aandurven om zo vroeg al te gaan fietsen met je kleintje in een fietsstoeltje. bij mijn oudste heb ik gewacht tot ze echt goed kon zitten, met 9 mnd, geloof ik dat ze was. mijn band is op dit moment lek, erg ver kom ik niet.... hihi..

grtz! SOPHIE
mama van quinty 04-10-2004 en naima 24-11-2006, 32wkn, 1530 gram, was 19-01-2007 uitgerekend.

Hi,
Ik vraag me af of je wel spoort, dat doe je toch niet, zo'n klein hummeltje meenemen op de fiets?!
Waar heb je je hersens gelaten, wil je graag dat je kindje iets overkomt ofzo.
Jezus, ik vind het echt niet normaal.
Ook al kan het nog zo leuk zijn, snap ik niet maar goed, denk gewoon eens na, en wordt niet voor niks gezegd dat het nog niet mag.
Dadelijk breekt ie z'n nek, doe eens niet zo onverantwoord!!!!!!!!
Verder wil ik er niks meer over kwijt

ben je helemaal gek geworden ofzo? jij bent verantwoordelijk voor dat kleintje, die kan niet zelf bepalen wat ie wel en niet aan kan.
ik las je stukje en ik dacht gelijk arm kindje.
mijn dochter is ook 4 maanden en zij lijkt ook erg stevig maar schijn kan bedriegen. wat is 4 maanden nou?
moet je nou echt zo nodig weer op de fiets? kun je niet zonder?
haal een oppas voor je kleintje en ga zelf alleen fietsen.
als ik weg moet op de fiets dan past oma of de papa wel ff op maar ze gaat niet mee op de fiets.
sterker nog ,ik ga wel lekker wandelen met de kinderwagen. is ook gezond.
en dat gehobbel, jij mag het dan niet voelen want je zadel vangt die klappen op maar dat geldt ABSOLUUT niet voor je kleintje.
ff een advies van mij, doe dit niet meer en wacht tot je kleintje sterk genoeg is, dat doe je je kind niet aan!!!

Miranda m.v. Alana 19-2

Terug
Bovenaan